vytisknout velikost písma Jeep Cherokee 2014: novinka v novej galérii (180x foto)

Nový Cherokee sa po prieťahoch začal vyrábať a my vám k nemu ponúkame takmer dve stovky fotografií, na ktorých si vozidlo môžete prezrieť snáď z každého uhla a v každej situácii.
Jeep Cherokee 2014: novinka v novej galérii (180x foto)

Nový Jeep Cherokee, ktorý v USA strieda roky dodávaný model Liberty, je po štylistickej stránke radikálnom odklonom nielen od Liberty samotného, ale aj od všetkých doteraz známych tradícií značky Jeep. Finálnu podobu nového Jeepu Cherokee sme vám odhalili už vo februári a jeho oficiálna výstavná premiéra potom prebehla na marcovom autosalóne v New Yorku. Predávať sa mal začať v polovici tohto roka, avšak všetko nakoniec bolo trochu inak...

Nábeh sériovej výroby modelu Jeep Cherokee bol niekoľkokrát odložený, určite k značnej nevôli zákazníkov, ale hlavne dílerov, ktorí už usilovne zbierali záväzné objednávky. O celej anabáze sme vás podrobne informovali v polovici októbra, avšak pred týždňom sme už mohli oznámiť, že výroba a dodávky vozov tohto typu už boli konečne začaté. Pripomeňme, že zásadným problém malo nedotiahnuté odladenie riadenia automatickej prevodovky, resp . jej nedostatočná adaptácia na aktuálne požiadavky vodiča a prevádzkové podmienky.

A to bol v skutku problém, lebo práve deväťstupňový "automat" vyvinutý v ZF je štandardnou výbavou všetkých verzií nového modelu Jeep Cherokee. Čo sa motorov týka, zákazníci môžu voliť zo základného štvorvalca 2,4 l Tigershark s výkonom 184 koní (135 kW) a krútiacim momentom 231 Nm a príplatkového šesťvalca 3,2 l Pentastar s výkonom 271 koní (199 kW) a krútiacim momentom 324 Nm. 

 

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY