vytisknout velikost písma Jediný funkčný exemplár Lamborghini Concept S ide do predaja

Jediný funkčný exemplár Lamborghini Concept S ide do predaja

Krátko potom, čo Lamborghini predstavilo Gallardo, sa objavil veľmi zaujímavý automobil odvodený práve od Gallarda. Označený bol jednoducho ako Concept S, pričom nakoniec vznikli dva exempláre. Jeden výstavná, ktorý nejazdí, druhý úplne funkčný. Ten výstavný je uložený v múzeu Lamborghini, ten funkčný skončil v súkromnej zbierke. A jej majiteľ sa aktuálne rozhodol tento skvost predať.

Lamborghini Concept S teda mieri do aukcie. Ak máte záujem, poznačte si do diárov dátum 18. novembra a ako miesto uveďte Manhattan. Očakávaná cena vozidla je však veľmi vysoká. Odhady sľubujú 2,4 až 3 milióny dolárov.

Lamborghini Concept S sa predstavilo na autosalóne v Ženeve v roku 2005 a pod jeho dizajnom je podpísaný Luc Donckerwolke. Jediný funkčný exemplár má pod kapotou benzínový desaťvalec a ako uvádza oficiálna tlačová správa, vozidlo zatiaľ najazdilo iba 180 km, pričom nemalý podiel z tohto čísla pripadá na testovanie automobilu.

lambo_8.jpglambo_9.jpglambo_6.jpglambo_1.jpglambo_2.jpglambo_4.jpglambo_5.jpglambo_7.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY