vytisknout velikost písma Je toto očakávané Bugatti Veyron v edícii k pocte Elišky Junkovej?

Je toto očakávané Bugatti Veyron v edícii k pocte Elišky Junkovej?

Série Les Légendes de Bugatti mala zahŕňať aj Veyron v edícii Eliška Junková, ktorá sa mala ukázať na autosalóne v Ženeve, no tam sa nakoniec predstavil Veyron Rembrandt Bugatti. Nasledoval neoficiálny obrázok, na ktorom sme si mohli čierno-žlté prevedenie prvýkrát prezrieť a dnes k nemu pridáme ďalšie dve fotky, tentoraz už zhotovený v bežnej prevádzke.

Snímky vystavil na flickr užívateľ, ktorý si hovorí Stouf_V6. Podľa serveru The Supercar Kids ide nepochybne o u nás toľko očakávaný Veyron Eliška Junková. My sa prikláňame k názoru, že to je veľmi pravdepodobné, ale so stopercentnou istotou to povedať nemôžeme. Každopádne čierno-žlté prevedenie vyzerá vskutku veľmi dobre, tak snáď sa prípadne nájde aj nejaký tuzemskí záujemca.

Ak boli skoršie správy pravdivé, potom dostane Veyron v edícii k pocte Elišky Junkovej interiér čalúnený hnedou kožou.

Bugatti už predstavilo sériu Jean-Pierre Wimille, Jean Bugatti, Meo Costantini a už spomínanú Rembrandt Bugatti. Eliška Junková by mala byť ďalšia v poradí.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY