vytisknout velikost písma Je toto očakávané Bugatti Veyron v edícii k pocte Elišky Junkovej?

Je toto očakávané Bugatti Veyron v edícii k pocte Elišky Junkovej?

Série Les Légendes de Bugatti mala zahŕňať aj Veyron v edícii Eliška Junková, ktorá sa mala ukázať na autosalóne v Ženeve, no tam sa nakoniec predstavil Veyron Rembrandt Bugatti. Nasledoval neoficiálny obrázok, na ktorom sme si mohli čierno-žlté prevedenie prvýkrát prezrieť a dnes k nemu pridáme ďalšie dve fotky, tentoraz už zhotovený v bežnej prevádzke.

Snímky vystavil na flickr užívateľ, ktorý si hovorí Stouf_V6. Podľa serveru The Supercar Kids ide nepochybne o u nás toľko očakávaný Veyron Eliška Junková. My sa prikláňame k názoru, že to je veľmi pravdepodobné, ale so stopercentnou istotou to povedať nemôžeme. Každopádne čierno-žlté prevedenie vyzerá vskutku veľmi dobre, tak snáď sa prípadne nájde aj nejaký tuzemskí záujemca.

Ak boli skoršie správy pravdivé, potom dostane Veyron v edícii k pocte Elišky Junkovej interiér čalúnený hnedou kožou.

Bugatti už predstavilo sériu Jean-Pierre Wimille, Jean Bugatti, Meo Costantini a už spomínanú Rembrandt Bugatti. Eliška Junková by mala byť ďalšia v poradí.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY