vytisknout velikost písma Je Porsche 911 Turbo S málo rýchle? Tak ho odľahčite karbónom

Je Porsche 911 Turbo S málo rýchle? Tak ho odľahčite karbónom
Vylepšovať autá typu Porsche 911 Turbo alebo dokonca Turbo S je mierne povedané trochu pochabé, ale aj takí zákazníci sa nájdu. Práve pre nich ponúka ruská spoločnosť Top Car veľmi zaujímavý spôsob, ako minúť obrovské množstvo peňazí. Po novom si môžu zaobstarať takmer celú karosériu vyrobenú z karbónu.
Celá sada zahŕňa tridsať dielov. Konkrétne dostanete karbónové nárazníky, kapotu, blatníky, prahy, časti dverí alebo zadný spojler. Okrem patričnej ​​dávky exkluzivity ponúkne výsledok trochu upravený vzhľad a hlavne nižšiu hmotnosť. Len k tomu budete potrebovať celkom dosť peňazí. Presná suma zatiaľ nebola zverejnená, ale vodítkom nám môže byť staršia úprava zahŕňajúca iba 24 nových častí. Za tú si v Top Car účtovali v prepočte 35-tisíc eur bez montáže.
Ak patríte medzi prípadných záujemcov, Top Car vám ponúkne dve možnosti, ako sa ku karbónom pokrytému Porsche 911 Turbo a Turbo S dostať. Samozrejme môžete priviezť vozidlo k jednému z dílerov, Top Car ale vie tiež vyslať tím svojich odborníkov, ktorí vykonajú prestavbu v mieste zákazníka. V takom prípade však zaplatíte peniaze za cestu, ubytovanie a stravu navyše.

carb_7.jpgcarb_1.jpgcarb_3.jpgcarb_4.jpgcarb_2.jpgcarb_5.jpgcarb_6.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY