vytisknout velikost písma Je Porsche 911 Turbo S málo rýchle? Tak ho odľahčite karbónom

Je Porsche 911 Turbo S málo rýchle? Tak ho odľahčite karbónom
Vylepšovať autá typu Porsche 911 Turbo alebo dokonca Turbo S je mierne povedané trochu pochabé, ale aj takí zákazníci sa nájdu. Práve pre nich ponúka ruská spoločnosť Top Car veľmi zaujímavý spôsob, ako minúť obrovské množstvo peňazí. Po novom si môžu zaobstarať takmer celú karosériu vyrobenú z karbónu.
Celá sada zahŕňa tridsať dielov. Konkrétne dostanete karbónové nárazníky, kapotu, blatníky, prahy, časti dverí alebo zadný spojler. Okrem patričnej ​​dávky exkluzivity ponúkne výsledok trochu upravený vzhľad a hlavne nižšiu hmotnosť. Len k tomu budete potrebovať celkom dosť peňazí. Presná suma zatiaľ nebola zverejnená, ale vodítkom nám môže byť staršia úprava zahŕňajúca iba 24 nových častí. Za tú si v Top Car účtovali v prepočte 35-tisíc eur bez montáže.
Ak patríte medzi prípadných záujemcov, Top Car vám ponúkne dve možnosti, ako sa ku karbónom pokrytému Porsche 911 Turbo a Turbo S dostať. Samozrejme môžete priviezť vozidlo k jednému z dílerov, Top Car ale vie tiež vyslať tím svojich odborníkov, ktorí vykonajú prestavbu v mieste zákazníka. V takom prípade však zaplatíte peniaze za cestu, ubytovanie a stravu navyše.

carb_7.jpgcarb_1.jpgcarb_3.jpgcarb_4.jpgcarb_2.jpgcarb_5.jpgcarb_6.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY