vytisknout velikost písma Je Mercedes triedy G 6x6 príliš veľký? Tak si kúpte Smart ForTwo pick-up

Je Mercedes triedy G 6x6 príliš veľký? Tak si kúpte Smart ForTwo pick-up

Určite viete, že pick-upom s trojicou náprav môže byť veľa rôznych áut. Na triedu G 6x6 si určite spomenie každý, Kahn prestaval aj Land Rover Defender a domáci majstri prerobili v rovnakom štýle napríklad aj Ladu Niva. Došlo aj na Smart, z ktorého vznikol Smartruck a práve ten je aktuálne na predaj.

Auto je ponúkané na predaj na ebay.com, pričom jeho cena je v prepočte približne 15-tisíc eur. Tento konkrétny Smart bol vyrobený v roku 2013 a následne prešiel prestavbou, ktorú vykonala spoločnosť TNT Promotional Vehicles.

Technici údajne strávili veľa času premýšľaním nad jednotlivými riešeniami. Výsledok nakoniec dostal predĺžený zadok a jednu nápravu navyše, poháňaná ale stále zostala pôvodná náprava, takže pri prestavanom vozidle tá prostredná. Smartruck je údajne ideálnym autom pre osobné použitie, alebo najmä pre reklamné účely. Bohužiaľ predávajúci je z Kanady.

smart6x6_7.jpgsmart6x6_3.jpgsmart6x6_4.jpgsmart6x6_5.jpgsmart6x6_6.jpgsmart6x6_1.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY