vytisknout velikost písma James May predáva svoje Porsche 911 Carrera 3.2 z roku 1984

James May predáva svoje Porsche 911 Carrera 3.2 z roku 1984
Zoznam kapitol
  1. Porsche 911 Carrera 3.2
  2. Fotogaléria: Porsche 911 Carrera 3.2

James May toto Porsche 911 vlastnil od roku 2007, kedy ho kúpil pri nahrávaní relácie "Speed, Greed and the M25" pre stanicu Radio 4. Niekoľkokrát sa objavilo aj v Top Gear alebo pri samostatných televíznych projektoch Jamesa Maya.

911 (1).jpg911 (2).jpg911 (13).jpg
Mayove Porsche 911 je originálne, starostlivo udržiavané a má najazdených krásnych 88 000 km. Očakáva sa, že sa vydraží za 28 000 až 34 000 libier

Jedná sa o posledný zo série klasických modelov 911, ktoré sa predstavili v roku 1983. Toto auto tak má znova legendárne meno Carrera, ktoré Porsche naposledy použilo v roku 1975. Nový bol aj motor s objemom 3,2 l, elektronika, brzdy a podvozok.

Plochý šesťvalec 3,2 l poskytuje v európskej špecifikácii s kompresným pomerom 10,3:1 výkon 170 kW (231 k). Na stovku Porsche 911 Carrera 3.2 zrýchli za 5,6 sekundy a rozbehne sa na 240 km/h.

Toto Porsche 911 so športovým paketom, ktoré má najazdených vyše 88 000 km, bude dražiť aukčná sieň Bonhams 26. júna. Očakáva sa, že sa cena dostane niekam medzi 28 000 až 34 000 libier.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY