vytisknout velikost písma James May predáva svoje Porsche 911 Carrera 3.2 z roku 1984

James May predáva svoje Porsche 911 Carrera 3.2 z roku 1984
Zoznam kapitol
  1. Porsche 911 Carrera 3.2
  2. Fotogaléria: Porsche 911 Carrera 3.2

James May toto Porsche 911 vlastnil od roku 2007, kedy ho kúpil pri nahrávaní relácie "Speed, Greed and the M25" pre stanicu Radio 4. Niekoľkokrát sa objavilo aj v Top Gear alebo pri samostatných televíznych projektoch Jamesa Maya.

911 (1).jpg911 (2).jpg911 (13).jpg
Mayove Porsche 911 je originálne, starostlivo udržiavané a má najazdených krásnych 88 000 km. Očakáva sa, že sa vydraží za 28 000 až 34 000 libier

Jedná sa o posledný zo série klasických modelov 911, ktoré sa predstavili v roku 1983. Toto auto tak má znova legendárne meno Carrera, ktoré Porsche naposledy použilo v roku 1975. Nový bol aj motor s objemom 3,2 l, elektronika, brzdy a podvozok.

Plochý šesťvalec 3,2 l poskytuje v európskej špecifikácii s kompresným pomerom 10,3:1 výkon 170 kW (231 k). Na stovku Porsche 911 Carrera 3.2 zrýchli za 5,6 sekundy a rozbehne sa na 240 km/h.

Toto Porsche 911 so športovým paketom, ktoré má najazdených vyše 88 000 km, bude dražiť aukčná sieň Bonhams 26. júna. Očakáva sa, že sa cena dostane niekam medzi 28 000 až 34 000 libier.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY