vytisknout velikost písma Jaguar XFR-S Sportbrake v decentnej predpremiére. Oficiálne už čoskoro

Jaguar XFR-S Sportbrake v decentnej predpremiére. Oficiálne už čoskoro

Zaujímavá ženevské premiéra sa nám rysuje od automobilky Jaguar. Tá približne o týždeň predstaví druhú karosársku verziu odvodenú od veľmi podareného sedanu XFR-S. Áno, tušíte správne, bude to ostré kombi.

Oficiálne zdroje zatiaľ mlčia, ale to sa v priebehu niekoľkých dní zmení. Kolegovia z britského Autocar však už teraz prišli s prvým obrázkom odhaľujúcim podobu tohto expresného kombi. Aj keby náhodou nešlo o uniknutú oficiálnu snímku, reálna podoba sa od tejto ukážky určite príliš líšiť nebude. A vzhľadom k tomu, že už základný Sportbrake je pomerne pekné auto, máme sa v tomto prípade na čo tešiť.

Pod kapotou nebude nič iné ako známy preplňovaný päťlitrový osemvalec. Maximálny výkon dosahuje 550 koní a krútiaci moment končí hodnotou 680 Nm. Sedan zvládne stovku za 4,6 s a maximálne sa rozbehne na 300 km/h.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY