vytisknout velikost písma Jaguar XFR-S Sportbrake v decentnej predpremiére. Oficiálne už čoskoro

Jaguar XFR-S Sportbrake v decentnej predpremiére. Oficiálne už čoskoro

Zaujímavá ženevské premiéra sa nám rysuje od automobilky Jaguar. Tá približne o týždeň predstaví druhú karosársku verziu odvodenú od veľmi podareného sedanu XFR-S. Áno, tušíte správne, bude to ostré kombi.

Oficiálne zdroje zatiaľ mlčia, ale to sa v priebehu niekoľkých dní zmení. Kolegovia z britského Autocar však už teraz prišli s prvým obrázkom odhaľujúcim podobu tohto expresného kombi. Aj keby náhodou nešlo o uniknutú oficiálnu snímku, reálna podoba sa od tejto ukážky určite príliš líšiť nebude. A vzhľadom k tomu, že už základný Sportbrake je pomerne pekné auto, máme sa v tomto prípade na čo tešiť.

Pod kapotou nebude nič iné ako známy preplňovaný päťlitrový osemvalec. Maximálny výkon dosahuje 550 koní a krútiaci moment končí hodnotou 680 Nm. Sedan zvládne stovku za 4,6 s a maximálne sa rozbehne na 300 km/h.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY