vytisknout velikost písma Jaguar XF R-Sport prichádza s odvážnym stylingom a naftovým štvorvalcom

S naozajstným "eRkom" veľa spoločného nemá, však ponúka zaujímavú kombináciu štýlu a hospodárnosti.
Jaguar XF R-Sport prichádza s odvážnym stylingom a naftovým štvorvalcom

Hoci priaznivci radu Jaguar XF teraz žijú pravdepodobne v očakávaní premiéry modelu Jaguar XFR-S Sportbrake, dočkajú sa aj trochu krotšej, avšak určite nemenej pôsobivej verzie XF R-Sport. Aj tá totiž oslávi svoju výstavnú premiéru na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve. Má ponúknuť pôsobivú kombináciu elegancie a hospodárnosti a k dispozícii bude v karosárskych verziách sedan aj kombi.

Jaguar XF R Sport 1.jpgJaguar XF R Sport 3.jpg

Na prvý pohľad zaznamenáme predovšetkým prepracovaný predný nárazník (hoci utilitárnej agresivity verzia R svojím vzhľadom nedosahuje), upravené prahové obklady a sedemnásťpalcové liate ráfiky. Na palube sa vraj môžeme tešiť na špecifické semišové čalúnenie doplnené kontrastným sťahovaním, emblémy "R-Sport", obklady pedálov z nerezovej ocele a špeciálne ponuky dekoračných materiálov.

Pod kapotou sa nachádza základná vznetový štvorvalec s objemom 2,2 l, výkonom 163 koní (120 kW) a krútiacim momentom 400 Nm. V kombinácii s osemstupňovou automatickou prevodovkou autám radu Jaguar XF R-Sport umožní zrýchliť z 0 na 96 km/h za 9,8 sekundy a dosiahnuť rýchlosť 209 km/h. Čo ale budúcich majiteľov bude zrejme zaujímať najviac, to bude spotreba paliva, ktorá má v priemere dosiahnuť hladinu 4,9 l/100 km.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY