vytisknout velikost písma Jaguar XF 3.0DS s tuningom 2M-Designs: naftové mámenie 340 koní...

Tento automobil pre vás možno nebude až tak nedostupný, ako na prvý pohľad vyzerá...
Jaguar XF 3.0DS s tuningom 2M-Designs: naftové mámenie 340 koní...

Predstavujeme vám trochu upravený sedan Jaguar XF v prevedení 3,0 D S, pod ktorého prípravu sa podpísali špecializované firmy 2M-Designs, Loder1899 a MB-Individual Cars. Pod prednou kapotou tohto vozidla nájdeme vznetový trojlitrový šesťvalec so štandardným výkonom 275 koní (202 kW), ktorý umožní dosiahnuť zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 6,4 s.

Jaguar XF 2M Designs 07.jpgJaguar XF 2M Designs 05.jpgJaguar XF 2M Designs 04.jpgJaguar XF 2M Designs 02.jpgJaguar XF 2M Designs 09.jpgJaguar XF 2M Designs 10.jpg
Prítomnosť vznetového motora by ste možno pri tomto aute na prvý pohľad nečakali

Sada úprav ale priniesla zvýšenie jeho špičky až na 340 koní (250 kW), a vozidlo tak z 0 na 100 km/h zrýchli už za 5,5 s. Kým v sériovom prevedení je rýchlosť modelu Jaguar XF 3,0 D S obmedzená na 250 km/h, vozidlo na snímkach vraj ide až 280 km/h. Na prvý pohľad si všimneme hlavne mohutného predného nárazníka z verzie Jaguar XFR-S, spoločnosť Loder1899 potom nainštalovala dva páry koncoviek výfukov a 21-palcové liate ráfiky s pneumatikami Continental s rozmerom 255/30 vpredu a 295/35 vzadu.

Tuhšie pruženie Eibach prináša zlepšenie stability vo vyšších rýchlostiach a zníženie svetlej výšky o 35 mm. Tvorcovia tohto vozidla tvrdia, že cena celej prestavby bola približne 15 000 eur. A keďže u nás možno vozidlá Jaguar XF s motorom v danom naladení kúpiť ako ojazdené povedzme od 20 tisíc eur (nové štartujú na 50 tisícoch eur), prišlo by vás toto auto na povedzme 30 tisíc. Dali by ste za neho toľko...?

Jaguar XF 2M Designs 01.jpgJaguar XF 2M Designs 06.jpgJaguar XF 2M Designs 08.jpg
Tento Jaguar vyzerá pôsobivo z každého pohľadu
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY