vytisknout velikost písma Jaguar XF 3.0DS s tuningom 2M-Designs: naftové mámenie 340 koní...

Tento automobil pre vás možno nebude až tak nedostupný, ako na prvý pohľad vyzerá...
Jaguar XF 3.0DS s tuningom 2M-Designs: naftové mámenie 340 koní...

Predstavujeme vám trochu upravený sedan Jaguar XF v prevedení 3,0 D S, pod ktorého prípravu sa podpísali špecializované firmy 2M-Designs, Loder1899 a MB-Individual Cars. Pod prednou kapotou tohto vozidla nájdeme vznetový trojlitrový šesťvalec so štandardným výkonom 275 koní (202 kW), ktorý umožní dosiahnuť zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 6,4 s.

Jaguar XF 2M Designs 07.jpgJaguar XF 2M Designs 05.jpgJaguar XF 2M Designs 04.jpgJaguar XF 2M Designs 02.jpgJaguar XF 2M Designs 09.jpgJaguar XF 2M Designs 10.jpg
Prítomnosť vznetového motora by ste možno pri tomto aute na prvý pohľad nečakali

Sada úprav ale priniesla zvýšenie jeho špičky až na 340 koní (250 kW), a vozidlo tak z 0 na 100 km/h zrýchli už za 5,5 s. Kým v sériovom prevedení je rýchlosť modelu Jaguar XF 3,0 D S obmedzená na 250 km/h, vozidlo na snímkach vraj ide až 280 km/h. Na prvý pohľad si všimneme hlavne mohutného predného nárazníka z verzie Jaguar XFR-S, spoločnosť Loder1899 potom nainštalovala dva páry koncoviek výfukov a 21-palcové liate ráfiky s pneumatikami Continental s rozmerom 255/30 vpredu a 295/35 vzadu.

Tuhšie pruženie Eibach prináša zlepšenie stability vo vyšších rýchlostiach a zníženie svetlej výšky o 35 mm. Tvorcovia tohto vozidla tvrdia, že cena celej prestavby bola približne 15 000 eur. A keďže u nás možno vozidlá Jaguar XF s motorom v danom naladení kúpiť ako ojazdené povedzme od 20 tisíc eur (nové štartujú na 50 tisícoch eur), prišlo by vás toto auto na povedzme 30 tisíc. Dali by ste za neho toľko...?

Jaguar XF 2M Designs 01.jpgJaguar XF 2M Designs 06.jpgJaguar XF 2M Designs 08.jpg
Tento Jaguar vyzerá pôsobivo z každého pohľadu
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY