vytisknout velikost písma Jaguar XF 3.0DS s tuningom 2M-Designs: naftové mámenie 340 koní...

Tento automobil pre vás možno nebude až tak nedostupný, ako na prvý pohľad vyzerá...
Jaguar XF 3.0DS s tuningom 2M-Designs: naftové mámenie 340 koní...

Predstavujeme vám trochu upravený sedan Jaguar XF v prevedení 3,0 D S, pod ktorého prípravu sa podpísali špecializované firmy 2M-Designs, Loder1899 a MB-Individual Cars. Pod prednou kapotou tohto vozidla nájdeme vznetový trojlitrový šesťvalec so štandardným výkonom 275 koní (202 kW), ktorý umožní dosiahnuť zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 6,4 s.

Jaguar XF 2M Designs 07.jpgJaguar XF 2M Designs 05.jpgJaguar XF 2M Designs 04.jpgJaguar XF 2M Designs 02.jpgJaguar XF 2M Designs 09.jpgJaguar XF 2M Designs 10.jpg
Prítomnosť vznetového motora by ste možno pri tomto aute na prvý pohľad nečakali

Sada úprav ale priniesla zvýšenie jeho špičky až na 340 koní (250 kW), a vozidlo tak z 0 na 100 km/h zrýchli už za 5,5 s. Kým v sériovom prevedení je rýchlosť modelu Jaguar XF 3,0 D S obmedzená na 250 km/h, vozidlo na snímkach vraj ide až 280 km/h. Na prvý pohľad si všimneme hlavne mohutného predného nárazníka z verzie Jaguar XFR-S, spoločnosť Loder1899 potom nainštalovala dva páry koncoviek výfukov a 21-palcové liate ráfiky s pneumatikami Continental s rozmerom 255/30 vpredu a 295/35 vzadu.

Tuhšie pruženie Eibach prináša zlepšenie stability vo vyšších rýchlostiach a zníženie svetlej výšky o 35 mm. Tvorcovia tohto vozidla tvrdia, že cena celej prestavby bola približne 15 000 eur. A keďže u nás možno vozidlá Jaguar XF s motorom v danom naladení kúpiť ako ojazdené povedzme od 20 tisíc eur (nové štartujú na 50 tisícoch eur), prišlo by vás toto auto na povedzme 30 tisíc. Dali by ste za neho toľko...?

Jaguar XF 2M Designs 01.jpgJaguar XF 2M Designs 06.jpgJaguar XF 2M Designs 08.jpg
Tento Jaguar vyzerá pôsobivo z každého pohľadu
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY