vytisknout velikost písma Jaguar XF 3.0DS s tuningom 2M-Designs: naftové mámenie 340 koní...

Tento automobil pre vás možno nebude až tak nedostupný, ako na prvý pohľad vyzerá...
Jaguar XF 3.0DS s tuningom 2M-Designs: naftové mámenie 340 koní...

Predstavujeme vám trochu upravený sedan Jaguar XF v prevedení 3,0 D S, pod ktorého prípravu sa podpísali špecializované firmy 2M-Designs, Loder1899 a MB-Individual Cars. Pod prednou kapotou tohto vozidla nájdeme vznetový trojlitrový šesťvalec so štandardným výkonom 275 koní (202 kW), ktorý umožní dosiahnuť zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 6,4 s.

Jaguar XF 2M Designs 07.jpgJaguar XF 2M Designs 05.jpgJaguar XF 2M Designs 04.jpgJaguar XF 2M Designs 02.jpgJaguar XF 2M Designs 09.jpgJaguar XF 2M Designs 10.jpg
Prítomnosť vznetového motora by ste možno pri tomto aute na prvý pohľad nečakali

Sada úprav ale priniesla zvýšenie jeho špičky až na 340 koní (250 kW), a vozidlo tak z 0 na 100 km/h zrýchli už za 5,5 s. Kým v sériovom prevedení je rýchlosť modelu Jaguar XF 3,0 D S obmedzená na 250 km/h, vozidlo na snímkach vraj ide až 280 km/h. Na prvý pohľad si všimneme hlavne mohutného predného nárazníka z verzie Jaguar XFR-S, spoločnosť Loder1899 potom nainštalovala dva páry koncoviek výfukov a 21-palcové liate ráfiky s pneumatikami Continental s rozmerom 255/30 vpredu a 295/35 vzadu.

Tuhšie pruženie Eibach prináša zlepšenie stability vo vyšších rýchlostiach a zníženie svetlej výšky o 35 mm. Tvorcovia tohto vozidla tvrdia, že cena celej prestavby bola približne 15 000 eur. A keďže u nás možno vozidlá Jaguar XF s motorom v danom naladení kúpiť ako ojazdené povedzme od 20 tisíc eur (nové štartujú na 50 tisícoch eur), prišlo by vás toto auto na povedzme 30 tisíc. Dali by ste za neho toľko...?

Jaguar XF 2M Designs 01.jpgJaguar XF 2M Designs 06.jpgJaguar XF 2M Designs 08.jpg
Tento Jaguar vyzerá pôsobivo z každého pohľadu
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY