vytisknout velikost písma Jaguar vás pustí za volant svojich historických pokladov. Stačí zaplatiť

Jaguar vás pustí za volant svojich historických pokladov. Stačí zaplatiť

Britský Jaguar zverejnil, čo mieni robiť s obrovskou kolekciou vozidiel tejto značky, ktorú nedávno odkúpil od súkromného zberateľa. A je to zámer bohumilý. Nechá vás totiž vybrané exempláre riadiť. A nie len tak nejakú druhú ligu, odviezť sa budete môcť napríklad v ikonickom E-Type a dokonca aj v závodnom D-Type z Le Mans.

Jaguar Heritage Experience1.jpgJaguar Heritage Experience2.jpgJaguar Heritage Experience3.jpgNiektoré modely, do ktorých môžete usadnúť ako zákazník Jaguar Heritage Experience

Háčik? Dva, drobnejšie. Po prvé budete musieť vycestovať do Anglicka, hora sa v tomto prípade k Mohamedovi nevydá. A po druhé to pochopiteľne nebude zadarmo. Udržiavanie flotily historických vozov niečo stojí, obzvlášť keď sa za ich volantmi majú striedať vodiči s dobrými úmyslami, ale mnohokrát neskúsení v obozretnosti a šetrnosti pri zaobchádzaní s historickými autami.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY