vytisknout velikost písma Jaguar v SR začína predávať XF R-Sport ako obdobu M paketu

Jaguar v SR začína predávať XF R-Sport ako obdobu M paketu

Na slovenský trh dorazila ďalšia ženevská novinka. Postarala sa o ňu automobilka Jaguar, ktorá začína predávať model XF v prevedení R-Sport. Áno, tušíte správne, jedná sa o podobnú vec, akou je M paket od BMW, S-Line od Audi alebo F-Sport od Lexusu. Záujemcovia dostanú XF vylepšené o niekoľko športových doplnkov.

R-Sport zahŕňa devätnásťpalcové kolesá, nástavce prahov, vzadu spojler, decentne upravený predný nárazník, nechýbajú patričné ​​nápisy, v interiéri aj kovové pedále alebo športové sedadlá a ďalšia výbava (xenónové svetlomety, multimediálny systém...). Jaguar XF R-Sport s trojlitrovým dieselom s výkonom 240 koní vyjde na 55 tisíc eur, pri kombi Sportbrake je rovnaká špecifikácia dostupná za 58 tisíc eur.

Pre porovnanie bežnú verziu XF 3.0 V6 Diesel kúpite za 51 tisíc, respektíve za 54 tisíc, ak siahnete po kombi.

Ako už bolo povedané, verzia XF R-Sport sa predstavila v Ženeve. Okrem nej dorazila ale tiež trochu zaujímavejšia novinka v podobe XFR-S Sportbrake. Tá má pod kapotou preplňovaný päťlitrový osemvalec s výkonom 550 koní. Stovku zvládne za 4,8 s.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY