vytisknout velikost písma Jaguar si zaregistroval záhadné mená I-Type a I-Pace

Elektrické modely budú najskôr predovšetkým štýlové a výrazné verzie, ktoré majú pritiahnuť pozornosť.
Jaguar si zaregistroval záhadné mená I-Type a I-Pace

Britská automobilka Jaguar si zaregistrovala zvláštne mená nových modelov - I-Type a I-Pace. S najväčšou pravdepodobnosťou ide o chystané plne elektrické modely, o ktorých príchode sa už hovorilo. I-Pace zrejme bude plne elektrická verzia prvého SUV značky Jaguar, meno I-Type by zase napovedalo elektrický športiak založený na modeli F-Type.

Príchod plne elektrického SUV sa zdá byť celkom logický, pretože trh SUV sa veľmi skoro rozrastie o ďalšie elektrické modely. Vedľa Tesly Model X príde čoskoro plne elektrické Audi e-tron a aj SUV Volvo XC90, pripomína britský Autocar.

Meno I-Type by však mohlo byť použité aj pre plne elektrické verzie sedanov XE a XJ, rovnako tak elektrické SUV I-Pace sa môže dočkať prepracovania napríklad na shooting brake alebo kupé-crossover. Elektrické modely budú najprv predovšetkým štýlové a výrazné verzie, ktoré majú pritiahnuť pozornosť.

Prvý plne elektrický model značiek Jaguar a Land Rover ale bude práve SUV, ktoré sa predstavia možno už koncom tohto roka s tým, že predávať sa začne v druhej polovici roka 2017. Jeho elektrický dojazd by mal byť cez 450 km.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY