vytisknout velikost písma Jaguar opäť poodhalil nový F-Pace. Predávať sa začne na budúci rok

Jaguar opäť poodhalil nový F-Pace. Predávať sa začne na budúci rok

F-Pace je ďalšia z radu noviniek pre autosalón vo Frankfurte. Jaguar už v nedávnej minulosti toto auto aj niekoľkokrát ukázal, samozrejme s maskovaním, dnes tu máme fotky britskej novinky znovu, tentoraz ale s trochu decentnejšou kamuflážou a automobilka tiež pridala pár informácií navyše.

Nečakajte však žiadne zásadné prekvapenie. Jaguar F-Pace nadväzuje na koncept C-X17, ktorý bol odhalený v roku 2013 a ktorý prezentoval techniku ​​následne použitú pre nové XE a XF. F-Pace bude tretí automobil stojaci na rovnakom základe, takže informácie, ktoré dnes Jaguar zverejnil, sa dali dosť dobre očakávať.

F-Pace dostane na prednú nápravu dvojité lichobežníkové zavesenie a vzadu bude opäť použité zavesenie Integral Link, presne ako to má napríklad práve XF novej generácie. K dispozícii bude aj pohon všetkých kolies. Pôjde o rovnaký typ, aký už dostal F-Type alebo práve XF, teda medzinápravová spojka a prenos na hriadeľ vedúci k predným kolesám pomocou reťaze. Chýbať nebude ani elektromechanický posilňovač riadenia.

Jaguar sľubuje v F-Pace výborné jazdné vlastnosti. Pretože je základ rovnaký s XF novej generácie a to jazdí výborne, dá sa týmto sľubom veriť. Britský crossover sa ukáže vo Frankfurte, vyrábať sa bude v Solihulle a predávať sa začne na budúci rok.

fpace_1.jpgfpace_2.jpgfpace_3.jpgfpace_4.jpgfpace_5.jpgfpace_6.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY