vytisknout velikost písma Jaguar opäť poodhalil nový F-Pace. Predávať sa začne na budúci rok

Jaguar opäť poodhalil nový F-Pace. Predávať sa začne na budúci rok

F-Pace je ďalšia z radu noviniek pre autosalón vo Frankfurte. Jaguar už v nedávnej minulosti toto auto aj niekoľkokrát ukázal, samozrejme s maskovaním, dnes tu máme fotky britskej novinky znovu, tentoraz ale s trochu decentnejšou kamuflážou a automobilka tiež pridala pár informácií navyše.

Nečakajte však žiadne zásadné prekvapenie. Jaguar F-Pace nadväzuje na koncept C-X17, ktorý bol odhalený v roku 2013 a ktorý prezentoval techniku ​​následne použitú pre nové XE a XF. F-Pace bude tretí automobil stojaci na rovnakom základe, takže informácie, ktoré dnes Jaguar zverejnil, sa dali dosť dobre očakávať.

F-Pace dostane na prednú nápravu dvojité lichobežníkové zavesenie a vzadu bude opäť použité zavesenie Integral Link, presne ako to má napríklad práve XF novej generácie. K dispozícii bude aj pohon všetkých kolies. Pôjde o rovnaký typ, aký už dostal F-Type alebo práve XF, teda medzinápravová spojka a prenos na hriadeľ vedúci k predným kolesám pomocou reťaze. Chýbať nebude ani elektromechanický posilňovač riadenia.

Jaguar sľubuje v F-Pace výborné jazdné vlastnosti. Pretože je základ rovnaký s XF novej generácie a to jazdí výborne, dá sa týmto sľubom veriť. Britský crossover sa ukáže vo Frankfurte, vyrábať sa bude v Solihulle a predávať sa začne na budúci rok.

fpace_1.jpgfpace_2.jpgfpace_3.jpgfpace_4.jpgfpace_5.jpgfpace_6.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY