vytisknout velikost písma Jaguar oficiálne potvrdil predstavenie F-Type SVR na autosalóne v Ženeve

Jaguar oficiálne potvrdil predstavenie F-Type SVR na autosalóne v Ženeve

Po oficiálnom odhalení nového Jaguaru F-Type SVR prichádza automobilka s oficiálnymi fotografiami, prvým videom a prvou krátkou tlačovou správou. Detaily si zatiaľ ešte britská značka necháva pre seba, isté je ale to, že sa táto novinka ukáže na autosalóne v Ženeve.

F-Type SVR je prvý sériovo vyrábaný Jaguar, na ktorý sa pozrela divízia Special Vehicle Operations. Auto bude ľahšie a ako už vieme z minulosti, bude tiež veľmi rýchle. Maximálna rýchlosť presahuje 200 míľ za hodinu, teda 320 km/h. Konkrétne technické detaily budú dostupné z oficiálnych zdrojov sedemnásteho februára.

Podľa nedávno uniknutých materiálov bude mať nový F-Type SVR výkon 423 kW (575 k) a vrchol krútiaceho momentu 700 Nm. Vždy bude v aute samočinná prevodovka a pohon všetkých kolies. Kupé zvládne stovku za 3,7 s a maximálne sa rozbehne na 322 km/h.

ftype_1.jpgftype_2.jpgftype_3.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY