vytisknout velikost písma Jaguar oficiálne potvrdil predstavenie F-Type SVR na autosalóne v Ženeve

Jaguar oficiálne potvrdil predstavenie F-Type SVR na autosalóne v Ženeve

Po oficiálnom odhalení nového Jaguaru F-Type SVR prichádza automobilka s oficiálnymi fotografiami, prvým videom a prvou krátkou tlačovou správou. Detaily si zatiaľ ešte britská značka necháva pre seba, isté je ale to, že sa táto novinka ukáže na autosalóne v Ženeve.

F-Type SVR je prvý sériovo vyrábaný Jaguar, na ktorý sa pozrela divízia Special Vehicle Operations. Auto bude ľahšie a ako už vieme z minulosti, bude tiež veľmi rýchle. Maximálna rýchlosť presahuje 200 míľ za hodinu, teda 320 km/h. Konkrétne technické detaily budú dostupné z oficiálnych zdrojov sedemnásteho februára.

Podľa nedávno uniknutých materiálov bude mať nový F-Type SVR výkon 423 kW (575 k) a vrchol krútiaceho momentu 700 Nm. Vždy bude v aute samočinná prevodovka a pohon všetkých kolies. Kupé zvládne stovku za 3,7 s a maximálne sa rozbehne na 322 km/h.

ftype_1.jpgftype_2.jpgftype_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY