vytisknout velikost písma Jaguar F-Type zrejme dostane tretiu karosársku verziu, bude to targa

Model F-Type je pre Jaguar znamenitým predajným úspechom. Oživiť by ho mala nová karosárska verzia.
Jaguar F-Type zrejme dostane tretiu karosársku verziu, bude to targa

Zavedenie výroby vozidiel Jaguar F-Type roadster a Jaguar F-Type Coupe patrí k ďalším úspešným krokom skupiny Jaguar - Land Rover. Šéfdizajnér Jaguaru Ian Callum teraz oznámil, že pracujú na tretej karosárskej verzii. Ide o targu, teda akýsi prechod medzi kupé a roadsterom s pevnou, ale snímateľnou časťou strechy a pevným ochranným oblúkom. Je jasné, že pôjde o odpoveď na nedávno predstavený model Porsche 911 Targa.

V rozhovore pre magazín Auto Express Ian Callum uviedol, že o F-Type Targa uvažujú, ale potvrdený zatiaľ nie je. "Otázkou zostávajú výrobné počty," vyhlásil Callum. "Keď vezmete Porsche, 10% ich produkcie pripadá na Targu, ale našich 10% znamená menej áut než u nich." Callum ďalej prezradil, že momentálne pripravujú tri až štyri nové autá, pričom prvým z nich by mala byť sériová verzia SUV Jaguar C -X17.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY