vytisknout velikost písma Jaguar F-Type SVR zvládne stovku za 3,7 s a maximálne ide 322 km/h

Jaguar F-Type SVR zvládne stovku za 3,7 s a maximálne ide 322 km/h

Tak trochu predčasne sa na internet dostal oficiálny katalóg, ktorý prezrádza všetko dôležité na tému Jaguaru F-Type SVR. Nový vrchol pre britský roadster i kupé bude ešte výkonnejší ako F-Type R a samozrejme bude tiež rýchlejší.

Pohon má na starosť stále rovnaký a všetkým dobre známy kompresorom preplňovaný päťlitrový osemvalec. Ten u verzie R ponúka 405 kW (550 k) a 680 Nm, v prípade SVR posilnil Jaguar pohonnú jednotku na 423 kW (575 k) a 700 Nm. Každý F-Type SVR má osemstupňovú automatickú prevodovku a pohon všetkých kolies.

Je jasné, že taká porcia výkonu bude s autom poriadne cvičiť. Na nové Porsche 911 Turbo S to síce nestačí, ale stovka za 3,7 s pri kupé aj kabriolete rozhodne nie je nič, za čo by sa Jaguar musel hanbiť. Kupé zvládne maximálnu rýchlosť 322 km/h, kabriolet sa rozbehne "len" na 313 km/h.

Súčasťou výbavy SVR je tiež prepracovaná aerodynamika s pomerne výrazným zadným spojlerom, posilnené brzdy, upravený podvozok, titánový výfuk, kované dvadsaťpalcové kolesá, logá SVR a tak ďalej. Dá sa predpokladať, že práve SVR bude jednou z noviniek, ktoré Jaguar ukáže v Ženeve.

svr_2.jpgsvr_3.jpgsvr_6.jpgsvr_4.jpgsvr_5.jpgsvr_7.jpgsvr_9.jpgsvr_8.jpgsvr_1.jpg
Zdroj: autovise.nl

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY