vytisknout velikost písma Jaguar F-Type roadster dostal špeciálnu sadu batožiny Moynat

Čo o to, staré kufre a igelitové tašky svoju prácu odvedú tiež, ale ťahať ich pred hotelom z roadstera Jaguar F-Type, to by asi vyzeralo hlúpo...
Jaguar F-Type roadster dostal špeciálnu sadu batožiny Moynat

Preto teraz francúzska firma Moynat priamo v spolupráci s Jaguarom pripravila niekoľko druhov batožiny určených špeciálne pre otvorenú verziu modelu Jaguar F-Type. Tá nielen že s autom ladí, ale predovšetkým dôsledne využíva jeho skladacou strechou obmedzený priestor v zadnej časti. Tento počin patrí medzi činnosti, ktoré majú zviditeľniť otvorenie nového butiku Moynat na londýnskej Mount Street, ktorý sa stáva prvým podnikom značky mimo domáceho Paríža.

Jaguar F type zavazadla 1.jpgJaguar F type zavazadla 2.jpgJaguar F type zavazadla 3.jpgJaguar F type zavazadla 4.jpgJaguar F type zavazadla 5.jpg
Špeciálne pre F-Type vyrobený kufor z dielní firmy Moynat

Špecializovaná spoločnosť Moynat je známa práve svojimi zákazkovými kuframi a taškami na mieru pripravovanými pre konkrétne vozidlá, pričom zákazníci môžu voliť nielen z rôznych tvarov a druhov, ale aj materiálov a farebných kombinácií. Pre Jaguar F-Type Roadster je pripravených hneď niekoľko riešení, pričom tým zrejme najzaujímavejším je jednodielny, do batožinového priestoru presne zapadajúci kufor.

Ten je vyrobený z niekoľkých vrstiev ručne opracovávanej drevenej dyhy a čalúnený špeciálnou kožou a vo svojich útrobách môže skrývať skladací elektrický skúter na cesty po meste. Okrem tohto kufra značka Moynat pre majiteľov vozidiel Jaguar F-Type Roadster pripravila aj päťdielnu sadu batožiny obsahujúcu tiež dvojicu kufríkov, vak na odevy alebo tašku na notebook.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY