vytisknout velikost písma Jaguar F-Type roadster dostal špeciálnu sadu batožiny Moynat

Čo o to, staré kufre a igelitové tašky svoju prácu odvedú tiež, ale ťahať ich pred hotelom z roadstera Jaguar F-Type, to by asi vyzeralo hlúpo...
Jaguar F-Type roadster dostal špeciálnu sadu batožiny Moynat

Preto teraz francúzska firma Moynat priamo v spolupráci s Jaguarom pripravila niekoľko druhov batožiny určených špeciálne pre otvorenú verziu modelu Jaguar F-Type. Tá nielen že s autom ladí, ale predovšetkým dôsledne využíva jeho skladacou strechou obmedzený priestor v zadnej časti. Tento počin patrí medzi činnosti, ktoré majú zviditeľniť otvorenie nového butiku Moynat na londýnskej Mount Street, ktorý sa stáva prvým podnikom značky mimo domáceho Paríža.

Jaguar F type zavazadla 1.jpgJaguar F type zavazadla 2.jpgJaguar F type zavazadla 3.jpgJaguar F type zavazadla 4.jpgJaguar F type zavazadla 5.jpg
Špeciálne pre F-Type vyrobený kufor z dielní firmy Moynat

Špecializovaná spoločnosť Moynat je známa práve svojimi zákazkovými kuframi a taškami na mieru pripravovanými pre konkrétne vozidlá, pričom zákazníci môžu voliť nielen z rôznych tvarov a druhov, ale aj materiálov a farebných kombinácií. Pre Jaguar F-Type Roadster je pripravených hneď niekoľko riešení, pričom tým zrejme najzaujímavejším je jednodielny, do batožinového priestoru presne zapadajúci kufor.

Ten je vyrobený z niekoľkých vrstiev ručne opracovávanej drevenej dyhy a čalúnený špeciálnou kožou a vo svojich útrobách môže skrývať skladací elektrický skúter na cesty po meste. Okrem tohto kufra značka Moynat pre majiteľov vozidiel Jaguar F-Type Roadster pripravila aj päťdielnu sadu batožiny obsahujúcu tiež dvojicu kufríkov, vak na odevy alebo tašku na notebook.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY