vytisknout velikost písma Jaguar F-Type Coupé dorazil na slovenský trh

Jaguar F-Type Coupé dorazil na slovenský trh

Automobilka Jaguar dnes oficiálne uviedla model F-Type Coupe na slovenský trh. Britská novinka nadväzuje na otvorený roadster, ktorý sa začal predávať minulý rok. Na rozdiel od neho je ale už teraz jasné, že bude verzia kupé úspešnejšia. Hoci si slovenskí zákazníci mohli auto poriadne prezrieť prvýkrát až v týchto dňoch, Jaguar eviduje na našom trhu už niekoľko záväzných objednávok.

Pre F-Type Coupe to znamená, že ešte pred oficiálnym predstavením na slovenskom trhu zvládol výrazne prekročiť to, čo dokázal roadster za celý uplynulý rok. Dôvody tohto trendu tak úplne nepoznajú ani ľudia od Jaguaru.

Počas krátkej tlačovej konferencie zaznelo tiež pár zaujímavých informácií o budúcnosti. Okrem iného bolo potvrdené, že sa model XE predstaví na autosalóne v Paríži a že po ňom bude nasledovať aj SUV. Budúci rok sa ponuka rozšíri o úplne novú generáciu väčšieho XF.

Vylúčené nie sú ani ďalšie varianty odvodené od F-Typu. Platforma je údajne pripravená na všetky možné verzie. Do ktorých sa Jaguar ale nakoniec pustí, to bude záležať na dopyte zo strany trhu.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY