vytisknout velikost písma Iveco Daily: Tretia generácia je väčšia a úspornejšia. Na trh dorazí v júni

Iveco Daily: Tretia generácia je väčšia a úspornejšia. Na trh dorazí v júni

V júni tohto roku začne automobilka Iveco predaj novej, v poradí už tretej generácie modelu Daily. Novinka okrem prepracovaného dizajnu prinesie predĺžený rázvor, skrátený zadný previs, väčšie pohodlie, viac priestoru a bude tiež úspornejšia. V ponuke nájdeme ako klasické dodávky, tak verzie určené pre rôzne nadstavby a chýbať nebude ani minibus.

Nové Iveco Daily používa ako základ rebrinový rám. Na rozdiel od predchodcu má ale dlhší rázvor a kratší zadný previs. Veľkosť nákladového priestoru závisí logicky na konkrétnej špecifikácii, záujemcovia však po novom dostanú k dispozícii modely ponúkajúce 18 a 20 m3.

Všetky verzie s hmotnosťou do 3,5 tony sa môžu pochváliť novým zavesením. Iveco sľubuje lepšiu ovládateľnosť a vyššie pohodlie. Pri variantoch, ktoré nemajú na zadnej náprave zdvojené kolesá, taktiež nájdeme prepracované zavesenie, vďaka ktorému bolo možné znížiť výšku ložnej plochy približne o 55 mm.

Iveco Daily dostane komfortnejšiu kabínu s lepším odhlučnením. Tešiť sa máme tiež na efektívnejšiu klimatizáciu a celkovo nižšiu spotrebu paliva. Rozdiel oproti končiacemu prevedeniu je päť percent.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY