vytisknout velikost písma Írsky predajca vozidiel Škoda ponúka na porovnanie so Superbom BMW radu 5

Je lepšia Škoda Superb alebo BMW radu 5? Írsky predajca škodoviek si myslí, že nemecký prémiový sedan nemá v priamom porovnaní šancu.
Írsky predajca vozidiel Škoda ponúka na porovnanie so Superbom BMW radu 5

Írsky predajca vozidiel Škoda sa rozhodol ponúknuť záujemcom o nový Superb na porovnanie jazdu s BMW radu 5. Predajca Pilsen Auto si totiž myslí, že Superb je lepší ako aktuálne päťkové BMW a chce prinútiť potenciálnych zákazníkov, aby sa o tom presvedčili sami.

Otázka je, koľko ľudí uvažujúcich o kúpe BMW radu 5 by vôbec niekedy uvažovalo o škodovke. Avšak nový Superb je podarené auto a možno s miestom na zadných sedadlách na tom bude lepšie ako BMW radu 5. V otázke správania na ceste už to tak jednoznačné nebude, ale ak bude mať dané BMW znížený a pritvrdený M podvozok a ešte k tomu nízkoprofilové runflaty, nebude to na priemernej ceste asi žiadna sláva...

Škoda Superb začína na írskom trhu na cene 26 995 eur, kdežto BMW radu 5 kúpite minimálne za 45 200 eur. Základné BMW radu 5 má však naftový motor 2,0 l s výkonom 110 kW, za rovnako výkonný Superb 2.0 TDI dáte minimálne 32 555 eur.

Rozdiel sa tak zníži, ale aj napriek tomu si írsky predajca škodoviek myslí, že BMW radu 5 nie je o tých 12 645 eur lepšie. Bohužiaľ nevieme, koľko potenciálnych záujemcov muselo priznať, že Superb je lepší, alebo koľko ľudí sa vyjadrilo opačne. Zarytí zástancovia (a samozrejme aj odporcovia) vozidiel Škoda na to iste budú mať v komentároch pod článkom vlastný názor.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY