vytisknout velikost písma Irmscher už má prvé úpravy pre nový Opel Astra

Irmscher už má prvé úpravy pre nový Opel Astra

Spoločnosť Irmscher je tradičný úpravca automobilov značky Opel. Ako pripomína vo svojej aktuálnej tlačovej správe, úpravou týchto vozidiel sa zaoberá už viac ako 47 rokov. Je tak celkom logické, že nedlho po príchode novej generácie Astry tu máme ponuku prvých vylepšení.

Zatiaľ ide v podstate len o úpravy dizajnu. Prví záujemcovia si môžu zaobstarať napríklad inú masku chladiča, k dispozícii sú aj farebné pruhy na karosérii a nové kolesá. Irmscher dáva k dispozícii veľkosti šestnásť až devätnásť palcov. Okrem toho si môžete ešte nechať znížiť podvozok, a to konkrétne o tri centimetre. Výsledkom by mali byť lepšie jazdné vlastnosti.

To je zatiaľ všetko, ale Irmscher rovno sľubuje aj zvyšovanie výkonu, ktoré sa aktuálne testuje. Dostupné bude pre benzínové i naftové motorizácie, pričom sa očakáva navyšovanie výkonu až o 30 kW (41 k).

Irmscher Opel Astra Programm zur Markteinführung_0.jpgIrmscher Opel Astra Programm zur Markteinführung_1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY