vytisknout velikost písma Irmscher upravil nový Opel Corsa. Výkon sa ale zatiaľ nezvýšil

Irmscher upravil nový Opel Corsa. Výkon sa ale zatiaľ nezvýšil

Krátko na to, čo nový Opel Corsa dorazil do showroomov, predstavuje spoločnosť Irmscher rad úprav určených práve pre tento model. Záujemcovia zatiaľ dostanú možnosť len vylepšiť vzhľad svojho auta a prípadne interiér, však neskôr Irmscher rozšíri ponuku aj o možnosť zvýšenia výkonu motora.

Aktuálne sa však budete musieť uspokojiť so športovejším dizajnom, ktorý by mal zariadiť napríklad predný spojler, iná maska ​​chladiča, nechýbajú ani nástavce prahov, vzadu dve koncovky výfuku a nárazník s difúzorom. Komu by to bolo stále málo, ten si môže nechať ešte polepiť karosériu príslušnými nálepkami.

Zabudnúť potom samozrejme nemôžeme ani na nové kolesá, ktoré majú veľkosť osemnástich palcov a ako je z dvoch zverejnených fotiek (viac toho Irmscher do sveta neposlal) vidieť, do podbehov sa tieto disky sotva zmestia.

Ak zveríte do starostlivosti Irmschera aj interiér svojej Corsy, dostanete kožou čalúnené sedadlá, výplne dverí a lakťovú opierku, a to s bielymi kontrastnými švami. Irmscher tiež môže vymeniť štandardné pedále za kovové. Ako už bolo povedané, možnosť nechať si zvýšiť výkon vám táto spoločnosť zatiaľ nedá. Vo svojej tlačovej správe ale sľubuje, že sa taká vec už pripravuje.

irmscher_1.jpgirmscher_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY