vytisknout velikost písma Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Ide ale len o koncept

Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Ide ale len o koncept

Spoločnosť Irmscher predstavila novinku v podobe modelu Insignia IS3. Jedná sa o v celku klasický tuning zahrňujúci prepracované nárazníky, veľké kolesá a zvýšenie výkonu. Komu by sa taká Insignia páčila, pre neho máme zlú správu. Nejde totiž o úpravu určenú na predaj. Irmscher model IS3 prezentuje ako koncept určený pre podporu ďalšieho vývoja.

Irmscher IS3 dostal decentne upravený predný nárazník doplnený o malý spojler, nechýbajú prahové nástavce a vzadu difúzor, respektíve rozmerné krídlo. Auto stojí na dvadsaťpalcových kolesách. Namiesto sériových 325 koní sľubuje oficiálna tlačová správa nárast výkonu na konečných 370 koní. Tým v podstate ale technické informácie končia.

Opel Insignia OPC prešiel minulý rok (rovnako ako ostatná ponuka radu Insignia ) modernizáciou. Tá síce očakávané zvyšovanie výkonu nepriniesla, ale úprav sa dočkal podvozok, respektíve zadná náprava. Základné OPC zvládne stovku za šesť sekúnd, maximálna rýchlosť činí 270 km/h.

irmscher.jpg
Foto: Irmscher

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY