vytisknout velikost písma Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Ide ale len o koncept

Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Ide ale len o koncept

Spoločnosť Irmscher predstavila novinku v podobe modelu Insignia IS3. Jedná sa o v celku klasický tuning zahrňujúci prepracované nárazníky, veľké kolesá a zvýšenie výkonu. Komu by sa taká Insignia páčila, pre neho máme zlú správu. Nejde totiž o úpravu určenú na predaj. Irmscher model IS3 prezentuje ako koncept určený pre podporu ďalšieho vývoja.

Irmscher IS3 dostal decentne upravený predný nárazník doplnený o malý spojler, nechýbajú prahové nástavce a vzadu difúzor, respektíve rozmerné krídlo. Auto stojí na dvadsaťpalcových kolesách. Namiesto sériových 325 koní sľubuje oficiálna tlačová správa nárast výkonu na konečných 370 koní. Tým v podstate ale technické informácie končia.

Opel Insignia OPC prešiel minulý rok (rovnako ako ostatná ponuka radu Insignia ) modernizáciou. Tá síce očakávané zvyšovanie výkonu nepriniesla, ale úprav sa dočkal podvozok, respektíve zadná náprava. Základné OPC zvládne stovku za šesť sekúnd, maximálna rýchlosť činí 270 km/h.

irmscher.jpg
Foto: Irmscher

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY