vytisknout velikost písma Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Ide ale len o koncept

Irmscher Insignia is3 vyprodukuje 370 koní. Ide ale len o koncept

Spoločnosť Irmscher predstavila novinku v podobe modelu Insignia IS3. Jedná sa o v celku klasický tuning zahrňujúci prepracované nárazníky, veľké kolesá a zvýšenie výkonu. Komu by sa taká Insignia páčila, pre neho máme zlú správu. Nejde totiž o úpravu určenú na predaj. Irmscher model IS3 prezentuje ako koncept určený pre podporu ďalšieho vývoja.

Irmscher IS3 dostal decentne upravený predný nárazník doplnený o malý spojler, nechýbajú prahové nástavce a vzadu difúzor, respektíve rozmerné krídlo. Auto stojí na dvadsaťpalcových kolesách. Namiesto sériových 325 koní sľubuje oficiálna tlačová správa nárast výkonu na konečných 370 koní. Tým v podstate ale technické informácie končia.

Opel Insignia OPC prešiel minulý rok (rovnako ako ostatná ponuka radu Insignia ) modernizáciou. Tá síce očakávané zvyšovanie výkonu nepriniesla, ale úprav sa dočkal podvozok, respektíve zadná náprava. Základné OPC zvládne stovku za šesť sekúnd, maximálna rýchlosť činí 270 km/h.

irmscher.jpg
Foto: Irmscher

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY