vytisknout velikost písma Irmscher doviezol do Šanghaja upravenú Insigniu s výkonom 370 koní

Irmscher doviezol do Šanghaja upravenú Insigniu s výkonom 370 koní

V Šanghaji sa prezentuje aj spoločnosť Irmscher, ktorá dorazila na tento autosalón s upravenou Insigniou. Štvordverový sedan dostal kompletnú starostlivosť od vylepšenej aerodynamiky, cez dvadsaťpalcové kolesá, upravený podvozok, až po vyšší výkon motora.

Úpravy karosérie sú klasické. Insignia dostala predný spojler, prahové nástavce, spojler sa nasťahoval aj na veko kufra a vzadu máme očakávať aj difúzor. Ako už bolo povedané, vozidlo stojí na dvadsaťpalcových kolesách.

Irmscher vo svojej tlačovej správe zdôrazňuje, že každý nový diel na karosérii prešiel testovaním vo veternom tuneli a mal by teda byť funkčný.
Čo sa motora týka, Irmscher zvýši výkon v podstate u akejkoľvek verzie.

Vrcholom je Insignia OPC, ktorá štandardne ponúkne 325 koní, auto vystavené v Šanghaji však dostalo motor posilnený na 370 koní.

Irmscher Insignia Sonderfahrzeug in Shanghai_1 (1).jpgIrmscher Insignia Sonderfahrzeug in Shanghai_2.jpgIrmscher Insignia Sonderfahrzeug in Shanghai_0.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY