vytisknout velikost písma Irmscher doviezol do Šanghaja upravenú Insigniu s výkonom 370 koní

Irmscher doviezol do Šanghaja upravenú Insigniu s výkonom 370 koní

V Šanghaji sa prezentuje aj spoločnosť Irmscher, ktorá dorazila na tento autosalón s upravenou Insigniou. Štvordverový sedan dostal kompletnú starostlivosť od vylepšenej aerodynamiky, cez dvadsaťpalcové kolesá, upravený podvozok, až po vyšší výkon motora.

Úpravy karosérie sú klasické. Insignia dostala predný spojler, prahové nástavce, spojler sa nasťahoval aj na veko kufra a vzadu máme očakávať aj difúzor. Ako už bolo povedané, vozidlo stojí na dvadsaťpalcových kolesách.

Irmscher vo svojej tlačovej správe zdôrazňuje, že každý nový diel na karosérii prešiel testovaním vo veternom tuneli a mal by teda byť funkčný.
Čo sa motora týka, Irmscher zvýši výkon v podstate u akejkoľvek verzie.

Vrcholom je Insignia OPC, ktorá štandardne ponúkne 325 koní, auto vystavené v Šanghaji však dostalo motor posilnený na 370 koní.

Irmscher Insignia Sonderfahrzeug in Shanghai_1 (1).jpgIrmscher Insignia Sonderfahrzeug in Shanghai_2.jpgIrmscher Insignia Sonderfahrzeug in Shanghai_0.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY