vytisknout velikost písma Irmscher dal Opelu Karl rýchle pruhy. Pomalý motor mu ale zostal

Irmscher dal Opelu Karl rýchle pruhy. Pomalý motor mu ale zostal

Spoločnosť Irmscher je úpravca špecializujúci sa na vozidlá koncernu General Motors, hoci v jej portfóliu nájdete produkty aj na iné automobilky. Tentoraz sa nemecký tuner pozrel na kompaktný hatchback Opel Karl. Dal mu rýchle pruhy, 16" kolesá a... striebornou linkou obšívané koberčeky s nápisom Race Edition.

irmscher.jpgK dispozícii je len jeden snímok upraveného Opelu Karl od Irmscher. Na technike sa ale nič nemenilo, auto dostalo len rýchle pruhy

Všetko ostatné ale zostalo sériové, vrátane atmosférického litrového trojvalca s výkonom 55 kW (75 k) a krútiacim momentom 95 Nm. Aspoň že tie špeciálne 16" kolesá v bielom prevedení sa volajú v katalógu doplnkov Turbo Star, takže zákazník predsa len nejaké turbo dostane.

Irmscher vraj takto upraví len 100 Oplov Karl a za každý kus si naúčtuje 990 eur. "Tuning" je možné objednávať od participujúcich dealerov Oplu výhradne do výroby nového auta.

Len pripomenieme, že Opel Karl je najlacnejší model nemeckej automobilky a v Nemecku má základnú cenovku pod magickou hranicou 10 000 eur.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY