vytisknout velikost písma Irmscher dal Opelu Karl rýchle pruhy. Pomalý motor mu ale zostal

Irmscher dal Opelu Karl rýchle pruhy. Pomalý motor mu ale zostal

Spoločnosť Irmscher je úpravca špecializujúci sa na vozidlá koncernu General Motors, hoci v jej portfóliu nájdete produkty aj na iné automobilky. Tentoraz sa nemecký tuner pozrel na kompaktný hatchback Opel Karl. Dal mu rýchle pruhy, 16" kolesá a... striebornou linkou obšívané koberčeky s nápisom Race Edition.

irmscher.jpgK dispozícii je len jeden snímok upraveného Opelu Karl od Irmscher. Na technike sa ale nič nemenilo, auto dostalo len rýchle pruhy

Všetko ostatné ale zostalo sériové, vrátane atmosférického litrového trojvalca s výkonom 55 kW (75 k) a krútiacim momentom 95 Nm. Aspoň že tie špeciálne 16" kolesá v bielom prevedení sa volajú v katalógu doplnkov Turbo Star, takže zákazník predsa len nejaké turbo dostane.

Irmscher vraj takto upraví len 100 Oplov Karl a za každý kus si naúčtuje 990 eur. "Tuning" je možné objednávať od participujúcich dealerov Oplu výhradne do výroby nového auta.

Len pripomenieme, že Opel Karl je najlacnejší model nemeckej automobilky a v Nemecku má základnú cenovku pod magickou hranicou 10 000 eur.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY