vytisknout velikost písma Irmscher dal Opelu Karl rýchle pruhy. Pomalý motor mu ale zostal

Irmscher dal Opelu Karl rýchle pruhy. Pomalý motor mu ale zostal

Spoločnosť Irmscher je úpravca špecializujúci sa na vozidlá koncernu General Motors, hoci v jej portfóliu nájdete produkty aj na iné automobilky. Tentoraz sa nemecký tuner pozrel na kompaktný hatchback Opel Karl. Dal mu rýchle pruhy, 16" kolesá a... striebornou linkou obšívané koberčeky s nápisom Race Edition.

irmscher.jpgK dispozícii je len jeden snímok upraveného Opelu Karl od Irmscher. Na technike sa ale nič nemenilo, auto dostalo len rýchle pruhy

Všetko ostatné ale zostalo sériové, vrátane atmosférického litrového trojvalca s výkonom 55 kW (75 k) a krútiacim momentom 95 Nm. Aspoň že tie špeciálne 16" kolesá v bielom prevedení sa volajú v katalógu doplnkov Turbo Star, takže zákazník predsa len nejaké turbo dostane.

Irmscher vraj takto upraví len 100 Oplov Karl a za každý kus si naúčtuje 990 eur. "Tuning" je možné objednávať od participujúcich dealerov Oplu výhradne do výroby nového auta.

Len pripomenieme, že Opel Karl je najlacnejší model nemeckej automobilky a v Nemecku má základnú cenovku pod magickou hranicou 10 000 eur.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY