Inovované Barum Bravuris 3 – správna voľba pre cestu na letnú dovolenku

Nové pneumatiky Barum Bravuris 3HM predstavujú skvelú voľbu pre obutie vozidla pred letnou dovolenkou. Inovovaný model sa dá zohnať za prijateľnú cenu, a preto ponúka ideálne riešenie pri posudzovaní hľadiska „cena verzus výkon“.
Inovované Barum Bravuris 3 – správna voľba pre cestu na letnú dovolenku
  • Barum Bravuris 3HM sú ideálnou voľbou pri výbere kvalitných letných pneumatík za dostupnú cenu
  • Nový model sa dočkal zmien v podobe behúňovej zmesi, asymetrického dezénu i konštrukcie
  • Využité technológie sľubujú predovšetkým dlhšiu životnosť

Táto pneumatika pre osobné automobily bola totiž prepracovaná tak, aby priniesla vodičom atraktívne výhody ako vysoký kilometrový výkon, dlhšiu životnosť, nízky valivý odpor i zníženie hlučnosti.

Pneumatiky Barum Bravuris 3HM sľubujú vysoký kilometrový výkon, čo naznačuje aj samotný názov produktu doplnený o skratku "HM" (High Mileage). Dlhšiu životnosť zaisťuje koncept plochého profilu a veľmi vyvážený dizajn pásového dezénu spolu s vysokým stupňom zaplnenia dezénu.

Výsledkom je zníženie a rovnomerné rozloženie kontaktného tlaku v stope či zmenšenie deformácie blokov i preklzu v kontaktnej ploche. Pre ľahšiu identifikáciu výhodnosti vysokého kilometrového výkonu vznikol tiež univerzálne zrozumiteľný symbol, ktorý je umiestnený na boku pneumatiky. Dizajnéri značky Barum vyvinuli špeciálnu štruktúru bočnice, ktorej vzor vzdialene pripomína "vrtule veterných elektrární". Vzhľad bočnice minimalizuje drobné poškodenia, vzniknuté napríklad pri kontakte s obrubníkom.

Ďalšou z predností novej Barum Bravuris 3HM je kratšia brzdná dráha na mokrej vozovke zaistená vysokým počtom adhéznych hrán vo forme lamiel a 3D hrán, rovnako aj inovovanou behúňovou zmesou. Adhézne hrany totiž prenikajú vodným filmom a zlepšujú priľnavosť k mokrej vozovke – ide o tzv. stieračový efekt.

Uzavretá ramenná oblasť s makroblokmi na vonkajšej alebo vzájomne prepojené bloky na vnútornej strane a široké stredové obvodové pásy prispievajú k vysokej bočnej tuhosti pneumatiky, ktorá účinne zachytáva bočné sily. Ich výborný prenos navyše zmenšuje potrebný uhol natočenia volantu. Vodič si tak môže vychutnať precízny handling a bezpečnú jazdu aj pri silnom vetre alebo dobrú smerovú stabilitu.

Uzatvorené ramenné bloky dezénu a premenlivá šírka dezénových blokov znižujú tiež hladinu hluku tvoreného kontaktom s vozovkou. Prenikaniu hluku von zo stredovej oblasti bráni protihluková bariéra. Výsledkom je potom tichšia a komfortnejšia jazda v akejkoľvek situácii.

Pneumatiky Barum Bravuris 3 HM sú na trhu k dispozícii v širokej škále rozmerov vhodných prevažne pre fanúšikov moderných nízkoprofilových pneumatík (profil 55 a menej). Predstavujú ideálnu voľbu pri výbere kvalitných pneumatík za dostupnú cenu.

O spoločnosti Continental

Continental sa radí svojím obratom 33,3 miliárd eur v roku 2013 medzi celosvetovo popredných subdodávateľov automobilového priemyslu. Ako výrobca brzdových systémov, systémov a komponentov pre pohony a podvozky, prístrojových dosiek, riešenie infotainmentu, elektroniky vozidla, pneumatík a technických elastomérov prispieva Continental k väčšej bezpečnosti a globálnej ochrane klímy. Continental je navyše kompetentným partnerom v sieťovej automobilovej komunikácii. Continental v súčasnosti zamestnáva asi 182 000 ľudí v 49 krajinách sveta.

Continental AG je v Českej republike zastúpený výrobnými a predajnými jednotkami v Adršpachu, Brandýse nad Labem, Frenštáte pod Radhoštěm, Jičíne, Otrokoviciach a Trutnove. Slovenskú republiku zastupujú výrobné závody Púchov, Zvolen, Partizánske a Dolné Vestenice. Celkom v Česku a na Slovensku koncern Continental AG zamestnáva približne 16 000 pracovníkov.
 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY