Inovované Barum Bravuris 3 – správna voľba pre cestu na letnú dovolenku

Nové pneumatiky Barum Bravuris 3HM predstavujú skvelú voľbu pre obutie vozidla pred letnou dovolenkou. Inovovaný model sa dá zohnať za prijateľnú cenu, a preto ponúka ideálne riešenie pri posudzovaní hľadiska „cena verzus výkon“.
Inovované Barum Bravuris 3 – správna voľba pre cestu na letnú dovolenku
  • Barum Bravuris 3HM sú ideálnou voľbou pri výbere kvalitných letných pneumatík za dostupnú cenu
  • Nový model sa dočkal zmien v podobe behúňovej zmesi, asymetrického dezénu i konštrukcie
  • Využité technológie sľubujú predovšetkým dlhšiu životnosť

Táto pneumatika pre osobné automobily bola totiž prepracovaná tak, aby priniesla vodičom atraktívne výhody ako vysoký kilometrový výkon, dlhšiu životnosť, nízky valivý odpor i zníženie hlučnosti.

Pneumatiky Barum Bravuris 3HM sľubujú vysoký kilometrový výkon, čo naznačuje aj samotný názov produktu doplnený o skratku "HM" (High Mileage). Dlhšiu životnosť zaisťuje koncept plochého profilu a veľmi vyvážený dizajn pásového dezénu spolu s vysokým stupňom zaplnenia dezénu.

Výsledkom je zníženie a rovnomerné rozloženie kontaktného tlaku v stope či zmenšenie deformácie blokov i preklzu v kontaktnej ploche. Pre ľahšiu identifikáciu výhodnosti vysokého kilometrového výkonu vznikol tiež univerzálne zrozumiteľný symbol, ktorý je umiestnený na boku pneumatiky. Dizajnéri značky Barum vyvinuli špeciálnu štruktúru bočnice, ktorej vzor vzdialene pripomína "vrtule veterných elektrární". Vzhľad bočnice minimalizuje drobné poškodenia, vzniknuté napríklad pri kontakte s obrubníkom.

Ďalšou z predností novej Barum Bravuris 3HM je kratšia brzdná dráha na mokrej vozovke zaistená vysokým počtom adhéznych hrán vo forme lamiel a 3D hrán, rovnako aj inovovanou behúňovou zmesou. Adhézne hrany totiž prenikajú vodným filmom a zlepšujú priľnavosť k mokrej vozovke – ide o tzv. stieračový efekt.

Uzavretá ramenná oblasť s makroblokmi na vonkajšej alebo vzájomne prepojené bloky na vnútornej strane a široké stredové obvodové pásy prispievajú k vysokej bočnej tuhosti pneumatiky, ktorá účinne zachytáva bočné sily. Ich výborný prenos navyše zmenšuje potrebný uhol natočenia volantu. Vodič si tak môže vychutnať precízny handling a bezpečnú jazdu aj pri silnom vetre alebo dobrú smerovú stabilitu.

Uzatvorené ramenné bloky dezénu a premenlivá šírka dezénových blokov znižujú tiež hladinu hluku tvoreného kontaktom s vozovkou. Prenikaniu hluku von zo stredovej oblasti bráni protihluková bariéra. Výsledkom je potom tichšia a komfortnejšia jazda v akejkoľvek situácii.

Pneumatiky Barum Bravuris 3 HM sú na trhu k dispozícii v širokej škále rozmerov vhodných prevažne pre fanúšikov moderných nízkoprofilových pneumatík (profil 55 a menej). Predstavujú ideálnu voľbu pri výbere kvalitných pneumatík za dostupnú cenu.

O spoločnosti Continental

Continental sa radí svojím obratom 33,3 miliárd eur v roku 2013 medzi celosvetovo popredných subdodávateľov automobilového priemyslu. Ako výrobca brzdových systémov, systémov a komponentov pre pohony a podvozky, prístrojových dosiek, riešenie infotainmentu, elektroniky vozidla, pneumatík a technických elastomérov prispieva Continental k väčšej bezpečnosti a globálnej ochrane klímy. Continental je navyše kompetentným partnerom v sieťovej automobilovej komunikácii. Continental v súčasnosti zamestnáva asi 182 000 ľudí v 49 krajinách sveta.

Continental AG je v Českej republike zastúpený výrobnými a predajnými jednotkami v Adršpachu, Brandýse nad Labem, Frenštáte pod Radhoštěm, Jičíne, Otrokoviciach a Trutnove. Slovenskú republiku zastupujú výrobné závody Púchov, Zvolen, Partizánske a Dolné Vestenice. Celkom v Česku a na Slovensku koncern Continental AG zamestnáva približne 16 000 pracovníkov.
 

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY