vytisknout velikost písma Innotech Mysterro: České „Ferrari“ sa cez víkend ukáže verejnosti

Innotech Mysterro: České „Ferrari“ sa cez víkend ukáže verejnosti

Poznáte Innotech Mysterro? Ak nie, môžeme vás uistiť, že ide o veľmi zaujímavý automobil pôvodom z deväťdesiatych rokov minulého storočia. Má český pôvod a existuje iba v jedinom exemplári. Vidno ho bude tento víkend (16. mája) na Rally Show v Hradci Králové.

Innotech Mysterro je český koncept, ktorý si svoju svetovú premiéru odbil na autosalóne v Brne v roku 1995. O dizajn sa postaral sám Václav Král a jeho syn Jiří. Auto používa karosériu vyrobenú z karbónu a kevlaru, o pohon sa stará motor Corvette 5,7 l. Projekt však počítal s inštaláciou motora Falconer 9,6 litra s výkonom 750 koní.

Spoločnosť Innotech chcela pôvodne vyrobiť 25 exemplárov určených hlavne pre Ameriku, ale z toho nakoniec zišlo. Mysterro tak existuje iba ako tento koncept. Ak by ste teda nemali v sobotu čo robiť, skúste sa vypraviť do Hradca. Usporiadatelia sľubujú, že sa okrem statickej prehliadky budú môcť návštevníci dokonca aj odviesť.

innon_7.jpginnon_1.jpginnon_2.jpginnon_3.jpginnon_4.jpginnon_5.jpginnon_6.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY