vytisknout velikost písma Innotech Mysterro: České „Ferrari“ sa cez víkend ukáže verejnosti

Innotech Mysterro: České „Ferrari“ sa cez víkend ukáže verejnosti

Poznáte Innotech Mysterro? Ak nie, môžeme vás uistiť, že ide o veľmi zaujímavý automobil pôvodom z deväťdesiatych rokov minulého storočia. Má český pôvod a existuje iba v jedinom exemplári. Vidno ho bude tento víkend (16. mája) na Rally Show v Hradci Králové.

Innotech Mysterro je český koncept, ktorý si svoju svetovú premiéru odbil na autosalóne v Brne v roku 1995. O dizajn sa postaral sám Václav Král a jeho syn Jiří. Auto používa karosériu vyrobenú z karbónu a kevlaru, o pohon sa stará motor Corvette 5,7 l. Projekt však počítal s inštaláciou motora Falconer 9,6 litra s výkonom 750 koní.

Spoločnosť Innotech chcela pôvodne vyrobiť 25 exemplárov určených hlavne pre Ameriku, ale z toho nakoniec zišlo. Mysterro tak existuje iba ako tento koncept. Ak by ste teda nemali v sobotu čo robiť, skúste sa vypraviť do Hradca. Usporiadatelia sľubujú, že sa okrem statickej prehliadky budú môcť návštevníci dokonca aj odviesť.

innon_7.jpginnon_1.jpginnon_2.jpginnon_3.jpginnon_4.jpginnon_5.jpginnon_6.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY