vytisknout velikost písma Innotech Mysterro: České „Ferrari“ sa cez víkend ukáže verejnosti

Innotech Mysterro: České „Ferrari“ sa cez víkend ukáže verejnosti

Poznáte Innotech Mysterro? Ak nie, môžeme vás uistiť, že ide o veľmi zaujímavý automobil pôvodom z deväťdesiatych rokov minulého storočia. Má český pôvod a existuje iba v jedinom exemplári. Vidno ho bude tento víkend (16. mája) na Rally Show v Hradci Králové.

Innotech Mysterro je český koncept, ktorý si svoju svetovú premiéru odbil na autosalóne v Brne v roku 1995. O dizajn sa postaral sám Václav Král a jeho syn Jiří. Auto používa karosériu vyrobenú z karbónu a kevlaru, o pohon sa stará motor Corvette 5,7 l. Projekt však počítal s inštaláciou motora Falconer 9,6 litra s výkonom 750 koní.

Spoločnosť Innotech chcela pôvodne vyrobiť 25 exemplárov určených hlavne pre Ameriku, ale z toho nakoniec zišlo. Mysterro tak existuje iba ako tento koncept. Ak by ste teda nemali v sobotu čo robiť, skúste sa vypraviť do Hradca. Usporiadatelia sľubujú, že sa okrem statickej prehliadky budú môcť návštevníci dokonca aj odviesť.

innon_7.jpginnon_1.jpginnon_2.jpginnon_3.jpginnon_4.jpginnon_5.jpginnon_6.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY