vytisknout velikost písma INKAS Huron APC: nový prírastok do flotily kolumbijskej polície

INKAS Huron APC: nový prírastok do flotily kolumbijskej polície

U nás sa rieši diaľničný Passat a šesťvalcová Škoda Superb, v Kolumbii majú evidentne trochu iné problémy. Do služieb tamojšej polície zamieria štyri kusy vozidiel, ktoré sa volajú INKAS Huron APC. Ide o akýsi obrnený autobus, ktorý sa môže ľahko zmeniť na pojazdnú pevnosť.

Huron ponúkne kompletnú ochranu proti všetkým možným zbraniam a prípadne aj náložiam. INKAS sľubuje revolučné plátovanie, ktoré by malo byť podstatne ľahšie, než pri konvenčných riešeniach. Bohužiaľ konkrétne informácie nielen na túto tému chýbajú. Uspokojiť sa teda musíme iba s tvrdením, že všetko prešlo dôkladným testovaním.

Pod kapotou tohto obrneného autobusu nájdete motor Paccar s objemom 8,3 litra. Ten spolupracuje s desaťstupňovou manuálnou prevodovkou Allison.

Spoločnosť INKAS sa zameriava na stavbu nielen takýchto obrnených monštier. Vo svojej ponuke má napríklad obrnený Lexus LS, Mercedes-Benz triedy S (predchádzajúca generácia), upravené SUV (Escalade, Grand Cherokee, Range Rover) a nevyhýba sa ani dodávkam.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY