vytisknout velikost písma Infiniti vezie do Ženevy koncept malého crossoveru QX30

Infiniti vezie do Ženevy koncept malého crossoveru QX30

Na zoznam ženevských premiér si môžeme pridať ďalšiu položku, Infiniti ukáže na blížiacom sa autosalóne štúdiu QX30 Concept. Prvý záber sme si mohli prehliadnuť začiatkom februára, dnes automobilka vypustila ďalšiu fotku, ktorá už ukazuje väčšiu časť vozidla, a pridala aj pár informácií.

Z tlačovej správy sa ale toho veľa nedozvieme, pretože prakticky len opisuje dizajn tejto štúdie. Tá má podľa oficiálnych vyhlásení spájať krivky kupé s vyššou karosériou crossoverov. Dizajnéri postavili túto novinku na obrie disky. Tie majú veľkosť 21 palcov.

Ak vám je chystaná novinka Infiniti povedomá, potom nie ste na omyle. QX30 Concept nadväzuje na hatchback Q30 koncept, ktorý bol predstavený v roku 2013 vo Frankfurte. V podstate ide len o zvýšenú variantu s pridanými plastmi okolo karosérie. Presne povedané je QX30 o 30 mm vyššie ako pôvodná Q30

Kompletné predstavenie prebehne tretieho marca, pričom ženevská tlačová konferencia Infiniti štartuje o štvrť na tri popoludní.

infiniti_1.jpginfiniti_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY