vytisknout velikost písma Infiniti QX30 je trochu iná variácia na tému Mercedes GLA

Infiniti si požičalo platformu Mercedes GLA a navrhlo na nej vlastný crossover QX30. Vraj bude tichší a komfortnejší.
Infiniti QX30 je trochu iná variácia na tému Mercedes GLA
Zoznam kapitol
  1. Infiniti QX30
  2. Fotogaléria: Infiniti QX30

Ak chcete z nejakého dôvodu základnej techniku Mercedes GLA, ale nechcete Mercedes, počkajte si, až na náš trh dorazí nové Infiniti QX30, o ktorom značka tvrdí, že je to prémiový aktívny crossover pre všetky účely. Obe autá totiž stoja na rovnakej platforme.

frontthreequartershires2.jpgfrontthreequartershires3.jpgfrontthreequartershires5.jpgPlatforma z Mercedesu GLA neznamená, že sú obidve autá rovnaké. Budete musieť hľadať, aby ste našli zhodný diel napríklad na karosérii alebo podvozku. Avšak pod kapotou sú motory od Mercedesu, zatiaľ turbobenzín 2,0 l a turbodiesel 2,1 l

V tlačovej správe Infiniti hovorí o technike ani motoroch, ale pokojne si vezmite pohonné jednotky z Inifiniti Q30, pridajte "inteligentný" pohon všetkých kolies a máte motorovú paletu crossoveru QX30. Ešte to potom celé zdvihnite o 45 mm hore a nezabudnite ani na rozšírené a oplastované blatníky.

Rovnako ako v prípade konceptu z jarného autosalónu v Ženeve má Infiniti QX30 nateraz naftový štvorvalec 2,1 l (125 kW/170 k) a benzínový štvorvalec 2,0 l (155 kW/211 k) od Mercedesu. Oba motory majú samozrejme preplňovanie a sedemstupňovú dvojspojkovú automatickú prevodovku.

INF15020_QX30_028_comp_v003_km_HR.jpginteriorhires.jpgboothires.jpgInfiniti sľubuje najtichší interiér v triede, dôraz sa kladie na komfort. Tak snáď bude QX30 jazdiť lepšie ako trochu vybúchané GLA. Zatiaľ dostanete len automatickú prevodovku

Infiniti tvrdí, že nový crossover QX30 má najtichšiu kabínu nielen v triede, ale že patrí medzi najtichšie autá na trhu vôbec. Vnútri sa od Q30 nový crossover príliš líšiť nebude a opäť dostanete armádu asistenčných systémov. Základná výbava už by mala byť celkom bohatá. V príplatkoch nebude chýbať napríklad automatické parkovanie alebo adaptívny tempomat s funkciou stop & go.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY