vytisknout velikost písma Infiniti QX30 je trochu iná variácia na tému Mercedes GLA

Infiniti si požičalo platformu Mercedes GLA a navrhlo na nej vlastný crossover QX30. Vraj bude tichší a komfortnejší.
Infiniti QX30 je trochu iná variácia na tému Mercedes GLA
Zoznam kapitol
  1. Infiniti QX30
  2. Fotogaléria: Infiniti QX30

Ak chcete z nejakého dôvodu základnej techniku Mercedes GLA, ale nechcete Mercedes, počkajte si, až na náš trh dorazí nové Infiniti QX30, o ktorom značka tvrdí, že je to prémiový aktívny crossover pre všetky účely. Obe autá totiž stoja na rovnakej platforme.

frontthreequartershires2.jpgfrontthreequartershires3.jpgfrontthreequartershires5.jpgPlatforma z Mercedesu GLA neznamená, že sú obidve autá rovnaké. Budete musieť hľadať, aby ste našli zhodný diel napríklad na karosérii alebo podvozku. Avšak pod kapotou sú motory od Mercedesu, zatiaľ turbobenzín 2,0 l a turbodiesel 2,1 l

V tlačovej správe Infiniti hovorí o technike ani motoroch, ale pokojne si vezmite pohonné jednotky z Inifiniti Q30, pridajte "inteligentný" pohon všetkých kolies a máte motorovú paletu crossoveru QX30. Ešte to potom celé zdvihnite o 45 mm hore a nezabudnite ani na rozšírené a oplastované blatníky.

Rovnako ako v prípade konceptu z jarného autosalónu v Ženeve má Infiniti QX30 nateraz naftový štvorvalec 2,1 l (125 kW/170 k) a benzínový štvorvalec 2,0 l (155 kW/211 k) od Mercedesu. Oba motory majú samozrejme preplňovanie a sedemstupňovú dvojspojkovú automatickú prevodovku.

INF15020_QX30_028_comp_v003_km_HR.jpginteriorhires.jpgboothires.jpgInfiniti sľubuje najtichší interiér v triede, dôraz sa kladie na komfort. Tak snáď bude QX30 jazdiť lepšie ako trochu vybúchané GLA. Zatiaľ dostanete len automatickú prevodovku

Infiniti tvrdí, že nový crossover QX30 má najtichšiu kabínu nielen v triede, ale že patrí medzi najtichšie autá na trhu vôbec. Vnútri sa od Q30 nový crossover príliš líšiť nebude a opäť dostanete armádu asistenčných systémov. Základná výbava už by mala byť celkom bohatá. V príplatkoch nebude chýbať napríklad automatické parkovanie alebo adaptívny tempomat s funkciou stop & go.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY