vytisknout velikost písma Infiniti QX30 je trochu iná variácia na tému Mercedes GLA

Infiniti si požičalo platformu Mercedes GLA a navrhlo na nej vlastný crossover QX30. Vraj bude tichší a komfortnejší.
Infiniti QX30 je trochu iná variácia na tému Mercedes GLA
Zoznam kapitol
  1. Infiniti QX30
  2. Fotogaléria: Infiniti QX30

Ak chcete z nejakého dôvodu základnej techniku Mercedes GLA, ale nechcete Mercedes, počkajte si, až na náš trh dorazí nové Infiniti QX30, o ktorom značka tvrdí, že je to prémiový aktívny crossover pre všetky účely. Obe autá totiž stoja na rovnakej platforme.

frontthreequartershires2.jpgfrontthreequartershires3.jpgfrontthreequartershires5.jpgPlatforma z Mercedesu GLA neznamená, že sú obidve autá rovnaké. Budete musieť hľadať, aby ste našli zhodný diel napríklad na karosérii alebo podvozku. Avšak pod kapotou sú motory od Mercedesu, zatiaľ turbobenzín 2,0 l a turbodiesel 2,1 l

V tlačovej správe Infiniti hovorí o technike ani motoroch, ale pokojne si vezmite pohonné jednotky z Inifiniti Q30, pridajte "inteligentný" pohon všetkých kolies a máte motorovú paletu crossoveru QX30. Ešte to potom celé zdvihnite o 45 mm hore a nezabudnite ani na rozšírené a oplastované blatníky.

Rovnako ako v prípade konceptu z jarného autosalónu v Ženeve má Infiniti QX30 nateraz naftový štvorvalec 2,1 l (125 kW/170 k) a benzínový štvorvalec 2,0 l (155 kW/211 k) od Mercedesu. Oba motory majú samozrejme preplňovanie a sedemstupňovú dvojspojkovú automatickú prevodovku.

INF15020_QX30_028_comp_v003_km_HR.jpginteriorhires.jpgboothires.jpgInfiniti sľubuje najtichší interiér v triede, dôraz sa kladie na komfort. Tak snáď bude QX30 jazdiť lepšie ako trochu vybúchané GLA. Zatiaľ dostanete len automatickú prevodovku

Infiniti tvrdí, že nový crossover QX30 má najtichšiu kabínu nielen v triede, ale že patrí medzi najtichšie autá na trhu vôbec. Vnútri sa od Q30 nový crossover príliš líšiť nebude a opäť dostanete armádu asistenčných systémov. Základná výbava už by mala byť celkom bohatá. V príplatkoch nebude chýbať napríklad automatické parkovanie alebo adaptívny tempomat s funkciou stop & go.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY