vytisknout velikost písma Infiniti QX30 je trochu iná variácia na tému Mercedes GLA

Infiniti si požičalo platformu Mercedes GLA a navrhlo na nej vlastný crossover QX30. Vraj bude tichší a komfortnejší.
Infiniti QX30 je trochu iná variácia na tému Mercedes GLA
Zoznam kapitol
  1. Infiniti QX30
  2. Fotogaléria: Infiniti QX30

Ak chcete z nejakého dôvodu základnej techniku Mercedes GLA, ale nechcete Mercedes, počkajte si, až na náš trh dorazí nové Infiniti QX30, o ktorom značka tvrdí, že je to prémiový aktívny crossover pre všetky účely. Obe autá totiž stoja na rovnakej platforme.

frontthreequartershires2.jpgfrontthreequartershires3.jpgfrontthreequartershires5.jpgPlatforma z Mercedesu GLA neznamená, že sú obidve autá rovnaké. Budete musieť hľadať, aby ste našli zhodný diel napríklad na karosérii alebo podvozku. Avšak pod kapotou sú motory od Mercedesu, zatiaľ turbobenzín 2,0 l a turbodiesel 2,1 l

V tlačovej správe Infiniti hovorí o technike ani motoroch, ale pokojne si vezmite pohonné jednotky z Inifiniti Q30, pridajte "inteligentný" pohon všetkých kolies a máte motorovú paletu crossoveru QX30. Ešte to potom celé zdvihnite o 45 mm hore a nezabudnite ani na rozšírené a oplastované blatníky.

Rovnako ako v prípade konceptu z jarného autosalónu v Ženeve má Infiniti QX30 nateraz naftový štvorvalec 2,1 l (125 kW/170 k) a benzínový štvorvalec 2,0 l (155 kW/211 k) od Mercedesu. Oba motory majú samozrejme preplňovanie a sedemstupňovú dvojspojkovú automatickú prevodovku.

INF15020_QX30_028_comp_v003_km_HR.jpginteriorhires.jpgboothires.jpgInfiniti sľubuje najtichší interiér v triede, dôraz sa kladie na komfort. Tak snáď bude QX30 jazdiť lepšie ako trochu vybúchané GLA. Zatiaľ dostanete len automatickú prevodovku

Infiniti tvrdí, že nový crossover QX30 má najtichšiu kabínu nielen v triede, ale že patrí medzi najtichšie autá na trhu vôbec. Vnútri sa od Q30 nový crossover príliš líšiť nebude a opäť dostanete armádu asistenčných systémov. Základná výbava už by mala byť celkom bohatá. V príplatkoch nebude chýbať napríklad automatické parkovanie alebo adaptívny tempomat s funkciou stop & go.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY