vytisknout velikost písma Infiniti Q80 Inspiration: Päťmetrový koncept dostal 550 koní

Infiniti Q80 Inspiration: Päťmetrový koncept dostal 550 koní

Infiniti predstavilo nový koncept Q80 Inspiration so všetkými podrobnosťami. Budúca konkurencia pre autá typu Porsche Panamera meria na dĺžku 5060 mm, široká je 2010 mm, vysoká 1340 mm a rázvor náprav ponúkne plných 3070 mm. Inžinieri použili prevažne hliníkové zliatiny a uhlíkové vlákna. Všetko potom dopĺňajú chrómové dekory. Vnútri nájdeme štyri samostatné sedadlá a luxusné spracovanie.

O pohon sa stará hybridná sústava pracujúca s trojlitrovým dvakrát preplňovaným šesťvalcom s výkonom 450 koní a elektromotorom, ktorý pridá ďalších 100 koní. Tlačová správa sľubuje stály pohon všetkých kolies a celkové parametre 550 koní, respektíve 750 Nm. Vodič má k dispozícii deväťstupňovú automatickú prevodovku.

Zrýchlenie z nuly na stovku prebehne za menej ako štyri sekundy, maximálna rýchlosť je obmedzená na obligátnu hranicu 250 km/h. Pretože ide o hybrid, máme očakávať tiež veľmi nízku tabuľkovú spotrebu. Podľa oficiálnych údajov si Q80 Inspiration vystačí s prídelom 5,5 l/100 km.

infiniti_1.jpginfiniti_2.jpginfiniti_3.jpginfiniti_4.jpginfiniti_5.jpginfiniti_6.jpginfiniti_7.jpg

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY