vytisknout velikost písma Infiniti Q70 príde do Paríža s dieselom od Mercedesu

Infiniti Q70 príde do Paríža s dieselom od Mercedesu

Sedan Infiniti určený pre európsky trh dostane štvorvalcový turbodiesel od Mercedesu. Značke má pomôcť presadiť sa medzi veľmi tvrdou konkurenciou prémiových sedanov, v ktorých teraz navyše v Európe štvorvalcové turbodiesely frčia hlavne kvôli nižším normovaným emisiám a teda nižším daniam.

Infiniti Q70 je veľkosťou porovnateľné s Mercedesom triedy E, a od neho si tiež požičia známy preplňovaný štvorvalec 2,1 litra, ktorý pod kapotou japonského vozidla ponúkne výkon 125 kW (170 k) a krútiaci moment okrúhlych 400 Nm, ktorý bude k dispozícii kdekoľvek medzi 1600 a 2800 ot./min. Infiniti jasne cieli predovšetkým na fleetových zákazníkov.

Turbodiesel bude vybavený aj funkciou štart/stop, ale tlačová správa neuvádza, s akou bude spojený prevodovkou. Rovnako tak si musíme počkať na definitívne dynamické parametre, ale stačí sa pozrieť na Mercedes E 220 CDI a môžeme si urobiť pomerne presný obrázok.

Mercedes sa dostane na stovku s manuálom za 8,7 sekundy, s automatom za 8,4 sekundy. Maximálna rýchlosť je potom 228 ​​km/h a spotreba od 4,7 do 5,1 l/100 km. Sedan od Infiniti sa teda bude zrejme pohybovať niekde okolo týchto hodnôt.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY