vytisknout velikost písma Infiniti Q70 príde do Paríža s dieselom od Mercedesu

Infiniti Q70 príde do Paríža s dieselom od Mercedesu

Sedan Infiniti určený pre európsky trh dostane štvorvalcový turbodiesel od Mercedesu. Značke má pomôcť presadiť sa medzi veľmi tvrdou konkurenciou prémiových sedanov, v ktorých teraz navyše v Európe štvorvalcové turbodiesely frčia hlavne kvôli nižším normovaným emisiám a teda nižším daniam.

Infiniti Q70 je veľkosťou porovnateľné s Mercedesom triedy E, a od neho si tiež požičia známy preplňovaný štvorvalec 2,1 litra, ktorý pod kapotou japonského vozidla ponúkne výkon 125 kW (170 k) a krútiaci moment okrúhlych 400 Nm, ktorý bude k dispozícii kdekoľvek medzi 1600 a 2800 ot./min. Infiniti jasne cieli predovšetkým na fleetových zákazníkov.

Turbodiesel bude vybavený aj funkciou štart/stop, ale tlačová správa neuvádza, s akou bude spojený prevodovkou. Rovnako tak si musíme počkať na definitívne dynamické parametre, ale stačí sa pozrieť na Mercedes E 220 CDI a môžeme si urobiť pomerne presný obrázok.

Mercedes sa dostane na stovku s manuálom za 8,7 sekundy, s automatom za 8,4 sekundy. Maximálna rýchlosť je potom 228 ​​km/h a spotreba od 4,7 do 5,1 l/100 km. Sedan od Infiniti sa teda bude zrejme pohybovať niekde okolo týchto hodnôt.

Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

dnes | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY