vytisknout velikost písma Infiniti Q60 Concept ukazuje budúcnosť dizajnu aj motorov značky

Koncept možno napovedá nejaký budúci model, ale ide aj o motor, ktorý predstavuje úplne novú generáciu pohonných jednotiek Infiniti.
Infiniti Q60 Concept ukazuje budúcnosť dizajnu aj motorov značky
Zoznam kapitol
  1. Infiniti Q60 Concept
  2. Fotogaléria: Infiniti Q60 Concept

Koncept kupé Infiniti Q60 sme tu už mali v krátkej upútavke pred autosalónom, teraz sa novinka predstavuje oficiálne. Len pripomenieme, že je to chystaná konkurencia pre autá ako BMW radu 4 či napríklad Mercedes-Benz E Coupé. Produkčná verzia by sa mala predstaviť už budúci rok.

infiniti (26).jpginfiniti (27).jpginfiniti (28).jpgJednou z úloh konceptu Infiniti Q60 je ukázať na nové poňatie spracovania interiéru a predovšetkým snahu o vyššiu dojem kvality a luxusu

S dĺžkou 4690 mm nie je koncept zas tak obrovský, ako sa môže zdať. Dizajn je predsa len usadlejší než u iných konceptov a modelov značky, ale stále si auto nepomýlite (ani krajinu pôvodu). Dvadsaťjednapalcové kolesá vypĺňajú podbehy vskutku dôkladne, pri návrhu prednej časti sa vraj Infiniti inšpirovalo u monopostov F1.

Pod kapotou konceptu Infiniti Q60 je nový dvoma turbami prepĺňaný trojlitrový šesťvalec. Výkon značka nešpecifikuje, ale v koncepte Q80 z Paríža mal tento motor výkon 450 koní. Motor nám má napovedať novú generáciu pohonných jednotiek, ktorá príde do predaja v priebehu dvoch rokov naprieč celou modelovou radou značky. Chrbticou tak budú preplňované štvor- a šesťvalce.

Koncept je tiež vybavený adaptívnym riadením Infiniti Direct Adaptive Steering, ktoré poznáme z modelu Q50. Na účely konceptu bol ale systém riadenia upravený. Vďaka tomu má vraj prinášať ešte lepšiu odozvu. Úlohou konceptu Q60 je tiež ukázať na nový prístup značky Infiniti k návrhu, stavbe a spracovaniu interiéru. Zatiaľ sa môžete pozrieť na pár videí.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY