vytisknout velikost písma Infiniti Q50 Eau Rouge: základný sedan športovcom. Naoko...

Značka Infiniti sa v Detroite chce blysnúť tiež riadne "vystajlovaným" konceptom Q50 Eau Rouge.
Infiniti Q50 Eau Rouge: základný sedan športovcom. Naoko...

Na povestné dvere klope prvý z tohtoročných veľkých autosalónov a automobilky postupne priznávajú, čo si pre neho pripravili. Zatiaľ ide hlavne o štúdie, a práve medzi ne mieri aj dielko od Infiniti. Pripomeňme, že vôbec prvé informácie k novému sedanu Infiniti Q50 sme vám ponúkli už v samom začiatku tohto roka a podrobne ho predstavili už v marci.

Novinka vo výrobnom programe značky Infiniti nahradila radu G37, u nás sa začala predávať v polovici minulého roka a stala sa vôbec prvým modelom tejto značky, ktorý je ponúkaný s pohonnými jednotkami Mercedes-Benz. Pre autosalón v Detroite špičková značka automobilky Nissan pripravila prototyp Infiniti Q50 Eau Rouge Concept, pri ktorého vzniku údajne tvorcovia vychádzali zo spolupráce značky Infiniti so stajňo Formuly 1 Red Bull Racing.

Infiniti Q50 Eau 1.jpgInfiniti Q50 Eau 2.jpg
Infiniti Q50 Eau Rouge Concept bude predstavený už za dva týždne v Detroite

Hoci to tak na prvý pohľad nemusí vyzerať, podľa tvrdenia zástupcov Infiniti vraj zostali na prototype Eau Rouge zo štandardného Q50 len strecha a základné výlisky dverí, všetko ostatné je nové, alebo aspoň upravené. Novinka sa dočkala športového, zníženého pruženia, dvadsaťjeden palcových kovaných ráfikov a nových koncoviek výfukovej sústavy.

Na prvý pohľad si na voze okrem jeho špecifického sfarbenia všimneme prepracovaných nárazníkov a nástavcov ich spodných lemov a prahov vyrobených z uhlíkových kompozitov. O pohonnej jednotke zatiaľ reč nebola, avšak je možné predpokladať, že pôjde o štandardný zážihový šesťvalec 3,7 V6, ktorý mimochodom v Európe k dispozícii nie je.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY