vytisknout velikost písma Infiniti Q50 Eau Rouge: základný sedan športovcom. Naoko...

Značka Infiniti sa v Detroite chce blysnúť tiež riadne "vystajlovaným" konceptom Q50 Eau Rouge.
Infiniti Q50 Eau Rouge: základný sedan športovcom. Naoko...

Na povestné dvere klope prvý z tohtoročných veľkých autosalónov a automobilky postupne priznávajú, čo si pre neho pripravili. Zatiaľ ide hlavne o štúdie, a práve medzi ne mieri aj dielko od Infiniti. Pripomeňme, že vôbec prvé informácie k novému sedanu Infiniti Q50 sme vám ponúkli už v samom začiatku tohto roka a podrobne ho predstavili už v marci.

Novinka vo výrobnom programe značky Infiniti nahradila radu G37, u nás sa začala predávať v polovici minulého roka a stala sa vôbec prvým modelom tejto značky, ktorý je ponúkaný s pohonnými jednotkami Mercedes-Benz. Pre autosalón v Detroite špičková značka automobilky Nissan pripravila prototyp Infiniti Q50 Eau Rouge Concept, pri ktorého vzniku údajne tvorcovia vychádzali zo spolupráce značky Infiniti so stajňo Formuly 1 Red Bull Racing.

Infiniti Q50 Eau 1.jpgInfiniti Q50 Eau 2.jpg
Infiniti Q50 Eau Rouge Concept bude predstavený už za dva týždne v Detroite

Hoci to tak na prvý pohľad nemusí vyzerať, podľa tvrdenia zástupcov Infiniti vraj zostali na prototype Eau Rouge zo štandardného Q50 len strecha a základné výlisky dverí, všetko ostatné je nové, alebo aspoň upravené. Novinka sa dočkala športového, zníženého pruženia, dvadsaťjeden palcových kovaných ráfikov a nových koncoviek výfukovej sústavy.

Na prvý pohľad si na voze okrem jeho špecifického sfarbenia všimneme prepracovaných nárazníkov a nástavcov ich spodných lemov a prahov vyrobených z uhlíkových kompozitov. O pohonnej jednotke zatiaľ reč nebola, avšak je možné predpokladať, že pôjde o štandardný zážihový šesťvalec 3,7 V6, ktorý mimochodom v Európe k dispozícii nie je.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY