vytisknout velikost písma Infiniti Q50 Eau Rouge se poprvé ukáže v akci. Kde jinde než v Goodwoodu

Infiniti Q50 Eau Rouge se poprvé ukáže v akci. Kde jinde než v Goodwoodu

Najostrejší model v histórii automobilky Inifiniti údajne stále nemá istú sériovú výrobu, ale automobilka sa posunula od pôvodného konceptu k plne funkčnému prototypu. A ten sa prvýkrát predstaví verejnosti v akcii. Stane sa tak v piatok (kde inde ako) na festivale rýchlosti v Goodwoode.

Za volant usadne Christian Horner (šéf tímu Infiniti Red Bull Racing) a testovací jazdec rovnakej stajne Sebastien Buemi. Čo sa samotného vozidla týka, automobilka vo svojej tlačovej správe spomína, že ostrú Q50 zatiaľ iba testuje. Až po vyhodnotení získaných dát bude rozhodnuté, či vozidlo skutočne pôjde do výroby.

Napriek týmto oficiálnym vyhláseniam je veľmi pravdepodobné, že Q50 Eau Rouge bude ponúknuté zákazníkom. Dôvod? Logický. Do projektu už bolo vložených príliš veľa finančných prostriedkov na to, aby skončil jeden funkčný prototyp niekde v múzeu. Koncom apríla toto údajne potvrdila istá nemenovaná osoba priamo z automobilky.

Infiniti Q50 Eau Rouge používa dvakrát preplňovaný šesťvalec s objemom 3,8 l. Maximálny výkon činí 412 kW (560 k) a krútiaci moment vrcholí na 600 Nm. Motor spolupracuje so sedemstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies. Stovka je otázkou necelých štyroch sekúnd.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY