vytisknout velikost písma Infiniti Q50 Eau Rouge ponúkne výkon 568 koní a pohon všetkých kolies

Infiniti Q50 Eau Rouge ponúkne výkon 568 koní a pohon všetkých kolies

Zaujímavé veci boli k videniu aj na ženevskom stánku automobilky Infiniti. Tá sem priviezla koncept Q50 Eau Rouge, ktorý síce mal svoju premiéru už v Detroite, avšak v nadväznosti na veľmi pozitívne reakcie sa automobilka rozhodla štúdiu posunúť bližšie k výrobe. Pôvodne iba veľmi pekne vyzerajúci sedan dostal v Ženeve úplne konkrétne parametre.

Tak teda: pod kapotou nájdeme dvakrát preplňovaný šesťvalec s objemom 3,8 litra. Jeho maximálny výkon činí 568 koní a krútiaci moment dosahuje na 600 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje so sedemstupňovou automatickou prevodovkou, za ktorou nasleduje systém stáleho pohonu všetkých kolies pracujúci so základným pomerom 50/50. Maximálna rýchlosť nebude mať ďaleko k 290 km/h.

Samotná Q50 Eau Rouge meria na dĺžku 4803 mm, široká je 1844 mm a vysoká 1430 mm. V porovnaní s bežným sedanom to znamená dĺžku väčšiu o tri milimetre, šírku väčšiu o 24 mm a výšku nižšiu o pätnásť milimetrov. Rozchod predných kolies potom nabral na prednej náprave tridsať, na zadnej 35 mm navyše.

Automobilka zatiaľ definitívne nepotvrdila sériovú produkciu, dúfajme ale, že tak nakoniec urobí. Eau Rouge vyzerá pri stretnutí tvárou v tvár výborne a nejaká tá nová konkurencia zavedeným nemeckým značkám by určite na škodu tiež nebola.

Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Optima GT pre Kiu v Európe je stále vlajkovou loďou. Štýlový model Stinger čaká za rohom. A to je ďalšia pieseň.

11. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY