vytisknout velikost písma Infiniti Q50 Eau Rouge nebude. Výroba by bola moc drahá

Infiniti Q50 Eau Rouge nebude. Výroba by bola moc drahá

Minulý rok sa to okolo Infiniti hemžilo správami o najrýchlejšom modeli v histórii. Mal sa ním stať sedan Q50 vybavený technikou z Nissanu GT-R, ktorý niesol označenie Eau Rouge. Lenže ako to tak vyzerá, z tohto projektu napokon nebude nič.

Už nejakú dobu sa totiž na túto tému žiadne informácie neobjavili a britský Car teraz prišiel s vysvetlením, prečo sa tak stalo. Vo Frankfurte totiž kolegom viceprezident Francois Goupil de Bouille potvrdil, že Q50 Eau Rouge bolo zrušené. Dôvod je prostý, sériová výroba by bola príliš nákladná a nie je isté, či by sa takáto investícia automobilke vrátila.

Takže môžeme len zaspomínať, že sa minulý rok v Ženeve ukázalo Infiniti Q50 Eau Rouge osadené preplňovaným šesťvalcom s objemom 3,8 litra. Jeho maximum výkonu končilo na 418 kW (568 k), krútiaci moment dosahoval na 600 Nm, poháňané boli obe nápravy a maximálka sa mala blížiť trom stovkám. Tak snáď niekedy nabudúce...

524473301.JPG538373498.JPG900744818.JPG

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY