vytisknout velikost písma Infiniti Q30: predzvesť ďalšej náplne pre továreň v Sunderlande

Značka Infiniti predstavuje štúdiu svojho kompaktného modelu, ktorý by už v roku 2015 mohol obohatiť jej ponuku najmä v Európe.
Infiniti Q30: predzvesť ďalšej náplne pre továreň v Sunderlande
Zoznam kapitol
  1. Infiniti Q30
  2. Fotogaléria

Prestížna značka japonského koncernu Nissan tento rok na autosalón do Frankfurtu priviezla prototyp Infiniti Q30, ktorého sériová verzia by sa mala od roku 2015 vyrábať v britskom závode Nissan v Sunderlande. Podľa tvrdenia výrobcu má ísť o prepojenie kupé, hatchbacku a SUV a zamieri hlavne na mladých zákazníkov, ktorých nezaujímajú automobily konvenčného strihu, ale radšej "vytvárajú svoje vlastné skúsenosti".

_DSC1882.JPG_DSC1883.JPG_DSC1886.JPG_DSC1887.JPG_DSC1888.JPG_DSC1889.JPG
Štúdia Infiniti Q30 pri svojej premiére na autosalóne vo Frankfurte

Či už si pod touto tézou predstavíme čokoľvek, pôjde údajne o kombináciu "športovosti kupé, priestrannosti hatchbacku a vyššej stavby crossoveru". Štúdii Infiniti Q30 nemožno uprieť robustné, napriek tomu však elegantné a masívne prelisy na bokoch členenej proporcie, ktorých témy trochu pripomínajú nedávno predstavený základný sedan Infiniti Q50.

Ako sme naznačili už skôr, Infiniti Q30 bude prvým modelom značky Infiniti, do ktorého vývoja zasiahol pre ladenie jazdných vlastností najatý trojnásobný šampión seriálu Formuly 1, Sebastian Vettel. Na palube nájdeme celkom jednoduchý, ale farebne kontrastný, čierno-biely interiér a kombináciu celého radu ušľachtilých materiálov od keramiky cez kožu až po skutočné uhlíkové kompozity.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY