vytisknout velikost písma Infiniti Q30: predzvesť ďalšej náplne pre továreň v Sunderlande

Značka Infiniti predstavuje štúdiu svojho kompaktného modelu, ktorý by už v roku 2015 mohol obohatiť jej ponuku najmä v Európe.
Infiniti Q30: predzvesť ďalšej náplne pre továreň v Sunderlande
Zoznam kapitol
  1. Infiniti Q30
  2. Fotogaléria

Prestížna značka japonského koncernu Nissan tento rok na autosalón do Frankfurtu priviezla prototyp Infiniti Q30, ktorého sériová verzia by sa mala od roku 2015 vyrábať v britskom závode Nissan v Sunderlande. Podľa tvrdenia výrobcu má ísť o prepojenie kupé, hatchbacku a SUV a zamieri hlavne na mladých zákazníkov, ktorých nezaujímajú automobily konvenčného strihu, ale radšej "vytvárajú svoje vlastné skúsenosti".

_DSC1882.JPG_DSC1883.JPG_DSC1886.JPG_DSC1887.JPG_DSC1888.JPG_DSC1889.JPG
Štúdia Infiniti Q30 pri svojej premiére na autosalóne vo Frankfurte

Či už si pod touto tézou predstavíme čokoľvek, pôjde údajne o kombináciu "športovosti kupé, priestrannosti hatchbacku a vyššej stavby crossoveru". Štúdii Infiniti Q30 nemožno uprieť robustné, napriek tomu však elegantné a masívne prelisy na bokoch členenej proporcie, ktorých témy trochu pripomínajú nedávno predstavený základný sedan Infiniti Q50.

Ako sme naznačili už skôr, Infiniti Q30 bude prvým modelom značky Infiniti, do ktorého vývoja zasiahol pre ladenie jazdných vlastností najatý trojnásobný šampión seriálu Formuly 1, Sebastian Vettel. Na palube nájdeme celkom jednoduchý, ale farebne kontrastný, čierno-biely interiér a kombináciu celého radu ušľachtilých materiálov od keramiky cez kožu až po skutočné uhlíkové kompozity.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY