vytisknout velikost písma Infiniti Q30: predzvesť ďalšej náplne pre továreň v Sunderlande

Značka Infiniti predstavuje štúdiu svojho kompaktného modelu, ktorý by už v roku 2015 mohol obohatiť jej ponuku najmä v Európe.
Infiniti Q30: predzvesť ďalšej náplne pre továreň v Sunderlande
Zoznam kapitol
  1. Infiniti Q30
  2. Fotogaléria

Prestížna značka japonského koncernu Nissan tento rok na autosalón do Frankfurtu priviezla prototyp Infiniti Q30, ktorého sériová verzia by sa mala od roku 2015 vyrábať v britskom závode Nissan v Sunderlande. Podľa tvrdenia výrobcu má ísť o prepojenie kupé, hatchbacku a SUV a zamieri hlavne na mladých zákazníkov, ktorých nezaujímajú automobily konvenčného strihu, ale radšej "vytvárajú svoje vlastné skúsenosti".

_DSC1882.JPG_DSC1883.JPG_DSC1886.JPG_DSC1887.JPG_DSC1888.JPG_DSC1889.JPG
Štúdia Infiniti Q30 pri svojej premiére na autosalóne vo Frankfurte

Či už si pod touto tézou predstavíme čokoľvek, pôjde údajne o kombináciu "športovosti kupé, priestrannosti hatchbacku a vyššej stavby crossoveru". Štúdii Infiniti Q30 nemožno uprieť robustné, napriek tomu však elegantné a masívne prelisy na bokoch členenej proporcie, ktorých témy trochu pripomínajú nedávno predstavený základný sedan Infiniti Q50.

Ako sme naznačili už skôr, Infiniti Q30 bude prvým modelom značky Infiniti, do ktorého vývoja zasiahol pre ladenie jazdných vlastností najatý trojnásobný šampión seriálu Formuly 1, Sebastian Vettel. Na palube nájdeme celkom jednoduchý, ale farebne kontrastný, čierno-biely interiér a kombináciu celého radu ušľachtilých materiálov od keramiky cez kožu až po skutočné uhlíkové kompozity.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY