vytisknout velikost písma Infiniti potvrdilo zámer postaviť konkurenta pre Porsche Panamera

Infiniti potvrdilo zámer postaviť konkurenta pre Porsche Panamera

V pomerne ambicióznych plánoch automobilky Infiniti sa objavuje ako dlhodobý cieľ stať sa do roku 2020 hlavné globálne luxusnou značkou. Jedným z modelov, ktorý by mal v tomto snažení hrať dôležitú úlohu, je veľké štvordverové kupé. Za svojho súpera si u Infiniti nevybrali nikoho menšieho, než Porsche Panamera.

Chystanú športovo ladenú vlajkovú loď potvrdil sám Andy Palmer, výkonný viceprezident automobilky Nissan. Novinka bude dizajnovo vychádzať z toho , čo sme mohli vidieť pri koncepte Infiniti Essence. Ten sa prvýkrát predstavil v roku 2009 na autosalóne v Ženeve. Akokoľvek všetky tieto informácie znejú sľubne, do sériovej produkcie sa pripravované kupé nepozrie skôr ako v roku 2017.

Okrem spomínaného automobilu zahŕňa Infiniti do plánu na modelovú ofenzívu aj športovo ladené sedany, kupé a samozrejme modely spadajúce do kategórie crossover. Čo sa pohonu týka, počíta sa vo veľkej miere s hybridným ústrojenstvom.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY