vytisknout velikost písma Infiniti plánuje superšport s výkonom cez 700 koní. Mieriť bude na Panameru

Infiniti plánuje superšport s výkonom cez 700 koní. Mieriť bude na Panameru

Vyzerá to, že sa automobilka Infiniti neuspokojí iba so sériovým Q50 Eau Rouge, ktoré samo o sebe bude dosť zaujímavým počinom z pohľadu športových automobilov. Výkon ďaleko za hranicou 500 koní, stály pohon všetkých kolies a podpis Sebastiana Vettela, to všetko znie veľmi sľubne, avšak v Infiniti údajne chystajú ešte niečo viac.

Bavíme sa o vlajkovom modeli značky, ktorý by mohol dostať označenie Q80 Eau Rouge alebo Q90 Eau Rouge, pričom pôjde o štvordverové kupé. To sa priamo postaví konkurentom typu Porsche Panamera alebo BMW 6 Gran Coupe.

Dočasné informácie naznačujú hybrid kombinujúci šesťvalcový benzínový motor s elektromotorom. Slabšia verzia dostane trojlitrovú spaľovaciu jednotku, ktorá dohromady s elektromotorom vyprodukuje 558 koní. Pripravuje sa ale tiež výkonnejšie prevedenie. To používa ako základ nový motor veľkosti 3,7 l. Kombinovaný výkon potom presiahne 700 koní. V každom prípade budú poháňané všetky kolesá, a to prostredníctvom vylepšeného systému 4x4, ktorý aktuálne používa Nissan GT-R.

Sériový automobil by sa mal objaviť na trhu najskôr za tri roky. Čo sa dizajnu týka, sľubujú neoficiálne zdroje podobu nie príliš vzdialenú konceptu Essence.

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY