vytisknout velikost písma Inferno: Futuristická raketa má patent na materiál a 1400 koní

Inferno: Futuristická raketa má patent na materiál a 1400 koní

V Mexiku bol predstavený koncept moderného hyperšportu, ktorý nesie meno Inferno Exotic Car. Okrem dizajnu samotného zaujme použitý materiál a plánované výkony. Inferno má totiž jazdiť rýchlosťou takmer 400 km/h.

Vývoj mexického superšportu trval sedem rokov a okrem iných za ním stojí aj dizajnér Antonio Ferraioli, ktorý pracoval aj pre Lamborghini. Na automobil bol použitý materiál kombinujúci zinok, hliník a striebro. Podľa oficiálnych informácií je výsledok rovnako odolný ako obrnené vozidlá, ale pri podstatne nižšej hmotnosti. Tento materiál si Inferno tiež nechalo patentovať.

Zatiaľ ide len o koncept, reálne auto by však malo byť veľmi rýchle. Motor má totiž ponúkať maximálny výkon 1029 kW (1400 k), zrýchlenie na 100 km/h údajne prebehne za menej ako tri sekundy a najvyššia rýchlosť dosiahne na 395 km/h.

Výrobca chce toto monštrum stavať v Taliansku. Uvidíme, či sa mu to podarí.

exotic_1.jpgexotic_2.jpgexotic_3.jpgexotic_5.jpgexotic_6.jpgexotic_8.jpgexotic_4.jpgexotic_7.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY