vytisknout velikost písma Inferno: Futuristická raketa má patent na materiál a 1400 koní

Inferno: Futuristická raketa má patent na materiál a 1400 koní

V Mexiku bol predstavený koncept moderného hyperšportu, ktorý nesie meno Inferno Exotic Car. Okrem dizajnu samotného zaujme použitý materiál a plánované výkony. Inferno má totiž jazdiť rýchlosťou takmer 400 km/h.

Vývoj mexického superšportu trval sedem rokov a okrem iných za ním stojí aj dizajnér Antonio Ferraioli, ktorý pracoval aj pre Lamborghini. Na automobil bol použitý materiál kombinujúci zinok, hliník a striebro. Podľa oficiálnych informácií je výsledok rovnako odolný ako obrnené vozidlá, ale pri podstatne nižšej hmotnosti. Tento materiál si Inferno tiež nechalo patentovať.

Zatiaľ ide len o koncept, reálne auto by však malo byť veľmi rýchle. Motor má totiž ponúkať maximálny výkon 1029 kW (1400 k), zrýchlenie na 100 km/h údajne prebehne za menej ako tri sekundy a najvyššia rýchlosť dosiahne na 395 km/h.

Výrobca chce toto monštrum stavať v Taliansku. Uvidíme, či sa mu to podarí.

exotic_1.jpgexotic_2.jpgexotic_3.jpgexotic_5.jpgexotic_6.jpgexotic_8.jpgexotic_4.jpgexotic_7.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY