vytisknout velikost písma Indian Springfield je Chief s rozdvojenú identitou. Ale hlavne je krásny

Nový model americkej značky vychádza z Indianu Chief Vintage, ale má vyššiu nosnosť, lepšie odpruženie a ľahko odnímateľné cestovné príslušenstvo. Preto sa z cestovného krížnika rýchlo zmení na krížnik bulvárov.
Indian Springfield je Chief s rozdvojenú identitou. Ale hlavne je krásny
Zoznam kapitol
  1. Indian Springfield
  2. Indian Springfield: Kompletná fotogaléria

Americká motocyklová značka Indian, vzkriesená nedávno pod krídlami koncernu Polaris, rozširuje svoj rad veľkých krížnikov o model Springfield. Jeho hlavným znakom je ľahko odnímateľná cestovná výbava: plexi aj kufre možno v priebehu niekoľkých okamihov demontovať bez použitia náradia a premeniť tak klasický cestovný koráb v retro cruiser. Indian tu teda uplatňuje rovnaký recept ako Harley-Davidson v modeli Dyna Switchback. Odnímateľné je aj sedlo spolujazdca.

56a0cf9bac2de.jpg56a0d008c3f2e.jpg
Cestovne, alebo naľahko? Indian Springfield môže rýchlo odložiť plexi aj postranné kufre

Oproti modelu Chief Vintage má Indian Springfield kartušovú prednú vidlicu a vzduchom nastaviteľnú zadnú pružiacu jednotku so zdvihom 11,43 cm. Výrobca udáva nosnosť 242 kg.

Hnaciu silu dodáva na zadné koleso vidlicový dvojvalec Thunder Stroke o objeme 111 kubických palcov (1819 cm3) s krútiacim momentom 139 Nm. Štandardná výbava modelu Indian Springfield obsahuje ABS, systém sledovania tlaku v pneumatikách, tempomat alebo padací rám.

56a0d33d15f4a.jpg56a0d38a5702c.jpg56a0d3add6af6.jpg56a0d41f107fb.jpg56a0d8b306c3a.jpg56a0d8e5e3395.jpg56a0d8c6178e3.jpg56a0d8d640c74.jpgKomu by sa nepáčil tradičný červený Indian, môže si Springfield objednať v čiernom odtieni Thunder; iné farby v ponuke nie sú

Ako je pri motocykloch tejto kategórie zvykom, zákazníci si môžu svoj stroj vylepšiť radom originálneho príslušenstva od rôznych dekoračných detailov cez výfuk Remus až po zadný kufor s objemom 64 litrov. Potom je však nutné počítať s tým, že ďalej narastie už tak nezanedbateľná hmotnosť (Indian udáva 372 kg bez náplní) i cena (27 000 eur bez DPH).

Indian Springfield sa vyrába v červenej a čiernej farbe. Meno dostal po meste v stálom Massachusetts, kde motocykle tejto značky vznikali v rokoch 1901 až 1953.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY