vytisknout velikost písma Indian Scout Bobber naskakuje na módnu vlnu očesaných cruiserov

Indian Scout Bobber rozširuje ponuku modelového radu Scout. Základom nového vzhľadu sú skrátené blatníky a upravená jazdecká ergonómia. Parametre ani naladenie motora V2 1,1 sa nemení.
Indian Scout Bobber naskakuje na módnu vlnu očesaných cruiserov

Ľúbivý retro cruiser Scout je vstupným modelom americkej značky Indian. V reakcii na obľubu úprav medzi majiteľmi teraz materský koncern Polaris rozširuje modelový rad o variant Bobber.

Čo je bobber a kde sa vzal, sme pred časom riešili v článku o Triump Bobber. Aj Indian nadväzuje na estetiku povojnového "očesávania" vtedajších motocyklov od zbytočností. Minimalistického dojmu je dosiahnuté drastickým skrátením blatníkov, najmä zadného, ​​v kombinácii s tmavým farebným prevedením a hrubým vzorom tučných "balónových" pneumatík.

Indian Scout Bobber dostal aj aktívnejšiu jazdnú pozíciu, ploché riadidlá aj stupačky sa posunuli o 38 mm dozadu. Skrátenie zdvihu zadného kolesa o 25 mm nepochybne prospelo siluete stroje, ale vplyv tohto opatrenia na komfort odpruženia aj voľnosť náklonu už tak pozitívne nebude.

Ak by sa vám čierne farebné prevedenie zdalo až príliš ponuré, budete si môcť objednať Scout Bobber aj v červenej, striebornej alebo bronzovej farbe.

Technický základ sa samosebou nemení. Kvapalinou chladený dvojvalec so zdvihovým objemom 1133 cm3 dosahuje v európskej homologácii výkonom 70 kW a krútiaceho moment u 97 Nm. Kolesá sú 16-palcové, teleskopická predná vidlica kazetového typu má zdvih 120 mm, zadné jednotky potom 50 mm. Indian Scout Bobber s plnou nádržou váži 255 kg.

Európske ceny a predpokladaný dátum uvedenia na tunajší trh zverejní Indian až neskôr.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY