vytisknout velikost písma Impreza Sedan Concept: Prezrite si dizajn budúcich modelov Subaru

Impreza Sedan Concept: Prezrite si dizajn budúcich modelov Subaru

Ani Subaru nechýba na autosalóne v Los Angeles, kde vo svetovej premiére ukazuje štúdiu Impreza Sedan Concept. Tá naznačuje podobu budúcich modelov tejto značky. O technike sa v oficiálnej tlačovej správe bohužiaľ nepíše vôbec nič.

Impreza Sedan Concept je náznak podoby pripravovanej novej generácie základného modelu značky Subaru. Okrem podrobnejšieho popisu vonkajších tvarov ale automobilka nepridala prakticky žiadne faktické informácie, takže vás môžeme maximálne odkázať na priloženú fotogalériu s otázkou, ako sa vám chystaný štýl tejto automobilky páči.

Štúdia ako taká je dlhá 4555 mm, široká 1880 mm a vysoká 1453 mm. Rázvor náprav má hodnotu 2670 mm. Len pre porovnanie, súčasné WRX STI je o 40 mm dlhšie, o 5 mm užšie a o 22 mm vyššie, pričom rázvor má kratší o 20 mm. Koncept stojí na devätnásťpalcových kolesách s pneumatikami s rozmerom 235/40 R19.

Zo skorších informácií potom vieme, že nová Impreza bude stáť na novej platforme. Pod kapotou očakávajme preplňovanú tisícšesťstovku, v hre je aj systém vypínania valcov a hybridný pohon.

impreza_08.jpgimpreza_09.jpgimpreza_10.jpgimpreza_11.jpgimpreza_12.jpgimpreza_13.jpgimpreza_14.jpgimpreza_15.jpgimpreza_16.jpgimpreza_17.jpgimpreza_18.jpgimpreza_19.jpgimpreza_03.jpgimpreza_04.jpgimpreza_05.jpgimpreza_06.jpgimpreza_02.jpgimpreza_07.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY