vytisknout velikost písma Impreza Sedan Concept: Prezrite si dizajn budúcich modelov Subaru

Impreza Sedan Concept: Prezrite si dizajn budúcich modelov Subaru

Ani Subaru nechýba na autosalóne v Los Angeles, kde vo svetovej premiére ukazuje štúdiu Impreza Sedan Concept. Tá naznačuje podobu budúcich modelov tejto značky. O technike sa v oficiálnej tlačovej správe bohužiaľ nepíše vôbec nič.

Impreza Sedan Concept je náznak podoby pripravovanej novej generácie základného modelu značky Subaru. Okrem podrobnejšieho popisu vonkajších tvarov ale automobilka nepridala prakticky žiadne faktické informácie, takže vás môžeme maximálne odkázať na priloženú fotogalériu s otázkou, ako sa vám chystaný štýl tejto automobilky páči.

Štúdia ako taká je dlhá 4555 mm, široká 1880 mm a vysoká 1453 mm. Rázvor náprav má hodnotu 2670 mm. Len pre porovnanie, súčasné WRX STI je o 40 mm dlhšie, o 5 mm užšie a o 22 mm vyššie, pričom rázvor má kratší o 20 mm. Koncept stojí na devätnásťpalcových kolesách s pneumatikami s rozmerom 235/40 R19.

Zo skorších informácií potom vieme, že nová Impreza bude stáť na novej platforme. Pod kapotou očakávajme preplňovanú tisícšesťstovku, v hre je aj systém vypínania valcov a hybridný pohon.

impreza_08.jpgimpreza_09.jpgimpreza_10.jpgimpreza_11.jpgimpreza_12.jpgimpreza_13.jpgimpreza_14.jpgimpreza_15.jpgimpreza_16.jpgimpreza_17.jpgimpreza_18.jpgimpreza_19.jpgimpreza_03.jpgimpreza_04.jpgimpreza_05.jpgimpreza_06.jpgimpreza_02.jpgimpreza_07.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY