vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Závodný Peugeot 308 GTI a hybrid s výkonom 500 koní

IAA 2015 naživo: Závodný Peugeot 308 GTI a hybrid s výkonom 500 koní
Zoznam kapitol
  1. Peugeot vo Frankfurte
  2. Fotogaléria: Peugeot vo Frankfurte

Novinky Peugeotu sme si postupne predstavili už pred autosalónom. Na stánku francúzskej automobilky sa to točilo hlavne okolo elektrického konceptu Fractal, ktorý bol takmer celý vytlačený na 3D tlačiarni. Máme v ňom vidieť možnú podobu budúceho roadstera alebo kabioletu, ktorý nahradí modely 207 CC a 308 CC.

peugeot (18).JPGpeugeot (24).JPGpeugeot (4).JPGZávodné Peugeot 308 vyzerá vyzývavo a zatiaľ čo sa môžete kochať konceptom Fractal vytlačenom na 3D tlačiarni, neprehliadnite ani nenápadný hybrid 308 R s výkonom 500 koní

Zaujímavá je závodná verzia Peugeot 308 Racing Cup, ktorá sa bude preháňať po okruhoch či už v rámci vlastného šampionátu, alebo napríklad na Nürburgringu v sérii VLN. Preplňovaná tisícšesťstovka má výkon 226 kW (308 koní) a poháňa automobil, ktorý váži len 1000 kg.

Nešlo by to ani bez hybridu, ale Peuget nešiel cestou vozidla s malým výkonom. Ak si spomeniete na jarný autosalón v Šanghaji, Peugeot predstavil koncept 308 R Hybrid, ktorého hybridná sústava zo seba môže krátkodobo dostať výkon až 500 koní. To nie je na malý hatchback segmentu C vôbec márna hodnota.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY