vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Závodný Peugeot 308 GTI a hybrid s výkonom 500 koní

IAA 2015 naživo: Závodný Peugeot 308 GTI a hybrid s výkonom 500 koní
Zoznam kapitol
  1. Peugeot vo Frankfurte
  2. Fotogaléria: Peugeot vo Frankfurte

Novinky Peugeotu sme si postupne predstavili už pred autosalónom. Na stánku francúzskej automobilky sa to točilo hlavne okolo elektrického konceptu Fractal, ktorý bol takmer celý vytlačený na 3D tlačiarni. Máme v ňom vidieť možnú podobu budúceho roadstera alebo kabioletu, ktorý nahradí modely 207 CC a 308 CC.

peugeot (18).JPGpeugeot (24).JPGpeugeot (4).JPGZávodné Peugeot 308 vyzerá vyzývavo a zatiaľ čo sa môžete kochať konceptom Fractal vytlačenom na 3D tlačiarni, neprehliadnite ani nenápadný hybrid 308 R s výkonom 500 koní

Zaujímavá je závodná verzia Peugeot 308 Racing Cup, ktorá sa bude preháňať po okruhoch či už v rámci vlastného šampionátu, alebo napríklad na Nürburgringu v sérii VLN. Preplňovaná tisícšesťstovka má výkon 226 kW (308 koní) a poháňa automobil, ktorý váži len 1000 kg.

Nešlo by to ani bez hybridu, ale Peuget nešiel cestou vozidla s malým výkonom. Ak si spomeniete na jarný autosalón v Šanghaji, Peugeot predstavil koncept 308 R Hybrid, ktorého hybridná sústava zo seba môže krátkodobo dostať výkon až 500 koní. To nie je na malý hatchback segmentu C vôbec márna hodnota.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY