vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Závodný Peugeot 308 GTI a hybrid s výkonom 500 koní

IAA 2015 naživo: Závodný Peugeot 308 GTI a hybrid s výkonom 500 koní
Zoznam kapitol
  1. Peugeot vo Frankfurte
  2. Fotogaléria: Peugeot vo Frankfurte

Novinky Peugeotu sme si postupne predstavili už pred autosalónom. Na stánku francúzskej automobilky sa to točilo hlavne okolo elektrického konceptu Fractal, ktorý bol takmer celý vytlačený na 3D tlačiarni. Máme v ňom vidieť možnú podobu budúceho roadstera alebo kabioletu, ktorý nahradí modely 207 CC a 308 CC.

peugeot (18).JPGpeugeot (24).JPGpeugeot (4).JPGZávodné Peugeot 308 vyzerá vyzývavo a zatiaľ čo sa môžete kochať konceptom Fractal vytlačenom na 3D tlačiarni, neprehliadnite ani nenápadný hybrid 308 R s výkonom 500 koní

Zaujímavá je závodná verzia Peugeot 308 Racing Cup, ktorá sa bude preháňať po okruhoch či už v rámci vlastného šampionátu, alebo napríklad na Nürburgringu v sérii VLN. Preplňovaná tisícšesťstovka má výkon 226 kW (308 koní) a poháňa automobil, ktorý váži len 1000 kg.

Nešlo by to ani bez hybridu, ale Peuget nešiel cestou vozidla s malým výkonom. Ak si spomeniete na jarný autosalón v Šanghaji, Peugeot predstavil koncept 308 R Hybrid, ktorého hybridná sústava zo seba môže krátkodobo dostať výkon až 500 koní. To nie je na malý hatchback segmentu C vôbec márna hodnota.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY