vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Výstavnú premiéru má za sebou aj predokolka BMW X1

IAA 2015 naživo: Výstavnú premiéru má za sebou aj predokolka BMW X1
Zoznam kapitol
  1. BMW X1
  2. Fotogaléria: BMW X1

Nová generácia SUV BMW X1 prešla na novú platformu s pohonom predných kolies. Avšak aj napriek odklonu od tradičnej koncepcie je vnútri viac miesta, čo je v tejto kategórii áut asi to najdôležitejšie. Nové motory sú úspornejšie a prvý krát môžete mať aj trojvalec, samozrejme tiež v M Pakete.

bmw x1 (16).jpgbmw x1 (18).JPGbmw x1 (17).jpgSUV BMW X1 prešlo na novú platformu s pohonom predných kolies. Vďaka tomu ponúkne variabilnejší a priestrannejší interiér. Automobilka sľubuje aj nižšiu spotrebu

Zatiaľ najvýkonnejšie sú verzie xDrive25i a xDrive25d, ktoré sa zhodne spoliehajú na dvojlitrové štvorvalce s preplňovaním. Obe majú výkon 170 kW (231 k), ale diesel ponúkne hneď 450 Nm proti 350 Nm benzínového motora. Najúspornejšia verzia jazdí za 4,1 litra na 100 km. Oproti minulej generácii sa samozrejme rozšírili možnosti konektivity a aj X1 výbava je bohatšia.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY