vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: VW Golf GTI Clubsport pokorí stovku za šesť sekúnd

Preplňovaný štvorvalec 2.0 TSI teraz dáva 213 kW (290 k). S manuálnou prevodovkou šprintuje Golf GTI Clubsport k méte 100 km/h za 6,0 s.
IAA 2015 naživo: VW Golf GTI Clubsport pokorí stovku za šesť sekúnd
Zoznam kapitol
  1. VW Golf GTI Clubsport
  2. VW Golf GTI Clubsport: Fotogaléria

Volkswagen Golf GTI a Clubsport? Prečo nie. Vyzerá to, že vo Wolfsburgu už majú dosť imidžu GTI ako "dobrého" hot hatcha pre každodenné dochádzanie do firemných korporátov a mienia mu vtisnúť trošku drsnejší imidž.

_DSC1121.JPG_DSC1112.JPG_DSC1113.JPG
Clubsport je divokejšou interpretáciou Golfu GTI

Základom je motor. Preplňovaný štvorvalec 2.0 TSI teraz dáva 213 kW (290 k), teda na chlp rovnako ako v čerstvo posilnenom Seate Leon Cupra. To je však dočasná hodnota pri plnej akcelerácii, trvale je motor schopný servírovať maximum 195 kW.

_DSC1115.JPG_DSC1116.JPG_DSC1117.JPG
Alcantarou potiahnutý volant, anatomické sedadlá aj výrazný strešný spoiler signalizujú športovejšie zameranie modelu

S manuálnou prevodovkou šprintuje Golf GTI Clubsport k méte 100 km/h za 6,0 s, dvojspojková skriňa ešte jednu desatinu uberie. S ňou je tento model tiež úspornejší, v kombinovanom cykle jazdí za 6,7 l/100 km. Manuál potrebuje o dva decilitre viac.

_DSC1118.JPG_DSC1119.JPG_DSC1120.JPG
Clubsport sa bude normálne predávať, zatiaľ však nevieme, či aj na našom trhu a za koľko

Na pohľad spoznáte Clubsport podľa nového predného nárazníka, výrazného difúzora, prahových nástavcov a poriadneho krídla vzadu. Koncové svetlá sú zatmavené a tento špeciálny Golf dostane aj čierne pruhy na bokoch. Štandardom sú osemnásťpalcové kolesá, za príplatok si môžete kúpiť devätnástky. Fantasticky vyzerajú "ušaté" anatomické sedačky.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY