vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: VW Golf GTI Clubsport pokorí stovku za šesť sekúnd

Preplňovaný štvorvalec 2.0 TSI teraz dáva 213 kW (290 k). S manuálnou prevodovkou šprintuje Golf GTI Clubsport k méte 100 km/h za 6,0 s.
IAA 2015 naživo: VW Golf GTI Clubsport pokorí stovku za šesť sekúnd
Zoznam kapitol
  1. VW Golf GTI Clubsport
  2. VW Golf GTI Clubsport: Fotogaléria

Volkswagen Golf GTI a Clubsport? Prečo nie. Vyzerá to, že vo Wolfsburgu už majú dosť imidžu GTI ako "dobrého" hot hatcha pre každodenné dochádzanie do firemných korporátov a mienia mu vtisnúť trošku drsnejší imidž.

_DSC1121.JPG_DSC1112.JPG_DSC1113.JPG
Clubsport je divokejšou interpretáciou Golfu GTI

Základom je motor. Preplňovaný štvorvalec 2.0 TSI teraz dáva 213 kW (290 k), teda na chlp rovnako ako v čerstvo posilnenom Seate Leon Cupra. To je však dočasná hodnota pri plnej akcelerácii, trvale je motor schopný servírovať maximum 195 kW.

_DSC1115.JPG_DSC1116.JPG_DSC1117.JPG
Alcantarou potiahnutý volant, anatomické sedadlá aj výrazný strešný spoiler signalizujú športovejšie zameranie modelu

S manuálnou prevodovkou šprintuje Golf GTI Clubsport k méte 100 km/h za 6,0 s, dvojspojková skriňa ešte jednu desatinu uberie. S ňou je tento model tiež úspornejší, v kombinovanom cykle jazdí za 6,7 l/100 km. Manuál potrebuje o dva decilitre viac.

_DSC1118.JPG_DSC1119.JPG_DSC1120.JPG
Clubsport sa bude normálne predávať, zatiaľ však nevieme, či aj na našom trhu a za koľko

Na pohľad spoznáte Clubsport podľa nového predného nárazníka, výrazného difúzora, prahových nástavcov a poriadneho krídla vzadu. Koncové svetlá sú zatmavené a tento špeciálny Golf dostane aj čierne pruhy na bokoch. Štandardom sú osemnásťpalcové kolesá, za príplatok si môžete kúpiť devätnástky. Fantasticky vyzerajú "ušaté" anatomické sedačky.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY