vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Suzuki Baleno má litrový trojvalec

IAA 2015 naživo: Suzuki Baleno má litrový trojvalec

Automobilka Suzuki priviezla na autosalón vo Frankfurte vopred avizovaný model Suzuki Baleno, s ktorým sa po rokoch opäť vrhá priamo do konkurenciou nabitého segmentu európskej nižšej strednej triedy.

_DSC0952.JPG_DSC0953.JPG_DSC0954.JPG_DSC0955.JPG_DSC0956.JPG_DSC0957.JPG
Nové Baleno má pod kapotou preplňovaný trojvalec 1.0 Boosterjet

Balené nadväzuje na ženevský koncept ik-2. Podrobnosti firma zverejní až na svojej tlačovej konferencii, vieme ale, že aj Suzuki sa pridalo k vlne preplňovaných litrových trojvalcov. Práve takú koncepciu má zbrusu nový motor s obchodným označením 1.0 Boosterjet.

_DSC0958.JPG_DSC0959.JPG_DSC0960.JPG

 

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY