vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Škoda Superb Sportline, Rapid Scout a Fabia R5 Combi

IAA 2015 naživo: Škoda Superb Sportline, Rapid Scout a Fabia R5 Combi
Zoznam kapitol
  1. Škoda vo Frankfurte
  2. Fotogaléria: Škoda vo Frankfurte

Hoci sa pôvodne čakalo, že Škoda privezie do Frankfurtu novú generáciu MPV Roomster, nakoniec sa musíme uspokojiť len s dvoma verziami Superbu, už predstavenou Fabiou R5 Combi a tiež oplastovaným Rapidom Spaceback "Scout" a verziou Monte Carlo.

skoda (29).JPGskoda (2).JPGskoda (11).JPGŽiadne veľké prekvapenie sa na stánku Škoda nekoná. Prezrieť si môžeme Superb Sportline aj Greenline, Fabii R5 Combi a dve verzie Rapidu

Model Škoda Superb Greenline sme si už predstavili, rovnako tak Superb Sportline, čo je len optický paket a nijako sa neprejavuje na motoroch pod kapotou. Fabiu R5 Combi sme mohli vidieť už na zraze vo Wörthersee. Nový je snáď len Rapid vo verzii Monte Carlo.

Vidieť sme mohli aj Rapid Spaceback ozdobený podľa vzoru modelov Scout. Napriek tomu by Škoda mala nejaký nový model (asi práve onen Roomster) predstaviť do konca tohto roka s tým, že si premiéru odbije na autosalóne v Ženeve na jar 2016.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY