vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Renault Mégane a Renault Talisman

Nový Mégane je o 25 mm nižší a má o 28 mm dlhší rázvor. Interiéru dominuje veľký centrálny dotykový displej. Renault Talisman je dlhý 4,86 metra a s rázvorom 2,81 m sa môže zaradiť napríklad vedľa Mondea alebo Passatu.
IAA 2015 naživo: Renault Mégane a Renault Talisman
Zoznam kapitol
  1. Renault Mégane a Renault Talisman
  2. Fotogaléria: Renault Mégane a Renault Talisman

Renault predstavil dlho očakávanú novú generáciu hatchbacku Mégane. Vedľa klasického modelu sa ukázala aj športovo strihaná verzia GT s preplňovanou tisícšesťstovkou s výkonom 147 kW (200 k). Nový Mégane je o 25 mm nižší a má o 28 mm dlhší rázvor. Je aj širší, takže vnútri určite bude viac miesta.

renault (10).JPGrenault (14).JPGrenault (15).JPGNový Mégane to nebude mať v segmente, kde vládne Golf, ľahké. Novinka je ale ľahšia, úspornejšia a ponúkne viac miesta pre cestujúcich. Očakáva sa aj zaujímavá cena

Interiéru dominuje veľký centrálny dotykový displej, ktorý by sa mal dostať aj do tých najzákladnejších verzií, aj keď asi v jednoduchšom a menšom prevedení.

Pod kapotou nového Méganu budú motory 1.5 dCi a 1.6 dCi, ten väčší dostane dokonca dvojité preplňovanie. Benzínové motory zastúpia jednotky 1.2 TCe a už spomínaná "jednašestka". Bude aj trojvalec 0.9 TCe.

renault (3).JPGrenault (4).JPGrenault (5).JPGRenault Talisman dorazil ako sedan aj kombi. Je to nástupca Laguny a čaká ho tvrdý boj s Mondeom a Passatom. Renault bude chcieť zaujať dizajnom, výbavou a cenou

Renault Talisman je dlhý 4,86 metra a s rázvorom 2,81 m sa môže zaradiť napríklad vedľa Mondea alebo Passatu. Kombi Renault Talisman ponúkne po sklopení zadných sedačiek až 1 700 litrov voľného miesta.

O pohon nástupca Laguny sa postará buď benzínový motor 1.6 TCe s výkonom 110 a 147 kW (150 a 200 k) alebo turbodieselmi 1.5 dCi (81 kW/110 k) a 1.6 dCi (96 až 118 kW/130 až 160 k).

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY