vytisknout velikost písma IAA 2015 naživo: Renault Mégane a Renault Talisman

Nový Mégane je o 25 mm nižší a má o 28 mm dlhší rázvor. Interiéru dominuje veľký centrálny dotykový displej. Renault Talisman je dlhý 4,86 metra a s rázvorom 2,81 m sa môže zaradiť napríklad vedľa Mondea alebo Passatu.
IAA 2015 naživo: Renault Mégane a Renault Talisman
Zoznam kapitol
  1. Renault Mégane a Renault Talisman
  2. Fotogaléria: Renault Mégane a Renault Talisman

Renault predstavil dlho očakávanú novú generáciu hatchbacku Mégane. Vedľa klasického modelu sa ukázala aj športovo strihaná verzia GT s preplňovanou tisícšesťstovkou s výkonom 147 kW (200 k). Nový Mégane je o 25 mm nižší a má o 28 mm dlhší rázvor. Je aj širší, takže vnútri určite bude viac miesta.

renault (10).JPGrenault (14).JPGrenault (15).JPGNový Mégane to nebude mať v segmente, kde vládne Golf, ľahké. Novinka je ale ľahšia, úspornejšia a ponúkne viac miesta pre cestujúcich. Očakáva sa aj zaujímavá cena

Interiéru dominuje veľký centrálny dotykový displej, ktorý by sa mal dostať aj do tých najzákladnejších verzií, aj keď asi v jednoduchšom a menšom prevedení.

Pod kapotou nového Méganu budú motory 1.5 dCi a 1.6 dCi, ten väčší dostane dokonca dvojité preplňovanie. Benzínové motory zastúpia jednotky 1.2 TCe a už spomínaná "jednašestka". Bude aj trojvalec 0.9 TCe.

renault (3).JPGrenault (4).JPGrenault (5).JPGRenault Talisman dorazil ako sedan aj kombi. Je to nástupca Laguny a čaká ho tvrdý boj s Mondeom a Passatom. Renault bude chcieť zaujať dizajnom, výbavou a cenou

Renault Talisman je dlhý 4,86 metra a s rázvorom 2,81 m sa môže zaradiť napríklad vedľa Mondea alebo Passatu. Kombi Renault Talisman ponúkne po sklopení zadných sedačiek až 1 700 litrov voľného miesta.

O pohon nástupca Laguny sa postará buď benzínový motor 1.6 TCe s výkonom 110 a 147 kW (150 a 200 k) alebo turbodieselmi 1.5 dCi (81 kW/110 k) a 1.6 dCi (96 až 118 kW/130 až 160 k).

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Fiat Tipo: obyčajné auto pre obyčajné cestovanie

Fiat Tipo

Prvý Fiat Tipo sa stal európskym autom roka 1989, čo sa pri tomto vydaní rozhodne konať nemohlo. Nové Tipo je obyčajný hatchback/kombi pre obyčajné cestovanie. Nič viac, nič menej.

11. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test Lada Niva Urban: Z lesa do mesta ľahko a rýchlo

Lada Niva Urban

Poznáte všetky moderné malé SUV, však? To sa vezme normálny hatchback, pridá sa pár plastov a razom môžete vyraziť snáď aj trochu do lesa. Lada išla na vec obrátene. Vzala absolútny off-road, tiež pridala pár plastov, ale vyslala ho pod označením Urban do mesta. Schválne, dali by ste si povedať?

9. 7. 2017 | Lukáš Dittrich | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY